וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מכר קרקע שלא בבעלותו תמורת יותר מ-350 אלף שקל

21.4.2016 / 9:18

לפי כתב אישום שהוגש לבית משפט השלום בירושלים, מכר מחמוד אלחדור שטח בבירה תוך הצגת חוזי שכירות וייפויי כוח מזויפים. תוך שיתוף פעולה עם מכריו, הוא גבה עשרות אלפי שקלים מהמתלונן נגדו

גבר אזוק. AP
הנאשם ביצע מעשי מרמה מתוכחמים ומתוכננים/AP

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד מחמוד אלחדור, תושב ירושלים בן 33, המואשם בקבלת יותר מ-350 אלף שקלים עבור מכירת חלקת אדמה בעיר שלא הייתה בבעלותו. על פי כתב האישום, מכר אלחדור את השטח תוך שביצע מעשי מרמה מתוחכמים ומתוכננים, והוא מואשם בריבוי עבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף ושיבוש הליכי משפט.

מכתב האישום עולה כי במהלך שנת 2014 החליט אלחדור יחד עם מכרו, ג'וואדת, להונות אדם שביקש לרכוש קרקע בירושלים. השניים הציעו לו לרכוש חלקה מבלי שמסרו לו את היותה רשומה בבעלות האגף לנכסי נפקדים. כדי לגרום למתלונן לשלם עבור השטח, השניים הציגו לו חוזה שכירות מזויף והציגו מכר נוסף של אלחדור, עליאן, כבעל הקרקע. בשיחה עם המתלונן דרש עליאן 600 אלף דולרים להשלמת עסקת הרכישה, והוסכם כי אליו יועבר הכסף.

עוד בוואלה! NEWS:
"מלון מהגיהנום": כך השתלטו אנשי מולנר על "ווסט תל אביב"
הוארך מעצר החשוד בעוקץ היהלומים: "הודה שמכר את הסחורה והעלים הכסף"
התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של גרושת עד המדינה בבאר שבע

עוד עולה מכתב האישום כי על מנת לחזק את מצג השווא, במהלך פברואר 2015, העביר ג'וואדת לידי המתלונן ייפוי כוח מזויף עם חתימתו של בעל הקרקע. כתוצאה מכך, העביר המתלונן מעת לעת לתשלומים בסכומים שונים לידי ג'אוודת, שהסתכמו ביותר מ-200 אלף שקלים. במקרה אחר, על פי כתב האישום, העביר המתלונן לידי הנאשם כ-28 אלף שקלים כהלוואה עבור הוצאות רפואיות של אישה שהתחזתה אף היא להיות בעלת קרקע אחרת בירושלים. כספי ההלוואה לא הוחזרו.

במקרה נוסף המתואר בכתב האישום, פנה אלחדור לאחד העדים בתיק וביקש להחזיר לו סכום של כחצי מיליון שקלים על מנת לשפר את מצבו בהליך הפלילי. בנוסף, הוא הציג בפניו ייפויי כוח מזויפים, המעניקים לו היתרי פעולה בכמה נכסים, והציג בפני העד מצג שווא כי הוא מעביר לידיו את הזכויות עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully