וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלון מהגיהנום": כך השתלטו אנשי מולנר על "ווסט תל אביב"

20.4.2016 / 15:00

כתב האישום שהוגש היום נגד שישה מאנשיו של ראש ארגון הפשיעה, חושף כיצד השתלטו בשנת 2011 על מלון סמוך לחוף הים וניהלו בו "פגישות עסקיות". בין היתר, הם התעמרו בעובדים, במנהלים ובאורחים במקום - עד שהמלון קיבל את הכינוי המאיים

צילום: אבי כהן, עריכה: אביב אירגז

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד שישה מאנשי ארגון הפשיעה של עמיר מולנר, בגין סחיטה באיומים שהביאה לדבר מעשה ובגין גניבה. הנאשמים - שגיב טיירי, דוד כהן לסרי, אלידור מכלוף, עדן אנקונינה, אבי שירי ואדם שמחון -נחקרו ביחידת להב 433 של משטרת ישראל.

על פי כתב האישום, בשנת 2011 טיירי ואחיו לירון שכרו דירות מגורים בבית המלון "ווסט תל אביב" – מלון באזור חוף הים בעיר, שמציע גם השכרה לטווח ארוך של דירות בבעלות פרטית. השניים, יחד עם יתר הנאשמים, קיימו במלון פגישות עסקים ושהו בו תקופות ארוכות, בשעות היום ובלילה.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצר החשוד בעוקץ היהלומים: "הודה שמכר את הסחורה והעלים הכסף"
התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של גרושת עד המדינה בבאר שבע

מלון ווסט, תל אביב. GOOGLE EARTH, צילום מסך
500 שקל ללילה לסוויטה עבור אנשי מולנר. מלון "ווסט תל אביב"/צילום מסך, GOOGLE EARTH

במהלך התקופה, הכניסה משטרת ישראל שני סוכנים סמויים תחת שמות בדויים לעבוד בבית המלון, במסווה של מלצר וקצין ביטחון. זאת, על מנת לבחון את המתרחש בו.

כתב האישום כי בתקופה שבה שהתה החבורה במלון, "השתלטו" הנאשמים על המתחם והתנהגו כלפי אורחי המלון, מנהליו ועובדיו באלימות, כשהם משמיעים איומים והפחדות ומתנהגים כאילו היו בעלי המקום. התנהגות החבורה, בהנהגתו של טיירי, הביאה את העובדים לכנותו "מלון מהגיהנום", כך על פי כתב האישום, והובילה להתפטרותם של עובדים במקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמיר מולנר באולם בית המשפט המחוזי בת"א - אוקטובר 2009. אורי לנץ
הנאשמים "השתלטו" על המלון והתנהגו כאילו היו בעלי המקום. עמיר מולנר/אורי לנץ

לפי כתב האישום, טיירי הבהיר אז למנהלת בית המלון כי הוא אורח "יוצא דופן", ולכן דרש לקבל "מחיר מיוחד" לשכירת סוויטות במלון 500 שקל ללילה בלבד בעבור הנאשמים וכן עבור מקורביו שלו ושל אחיו לירון. בנוסף, דרש טיירי ממנהלת המלון לקבל עבורו ועבור יתר הנאשמים וחבריהם, מחירים מופחתים משמעותית עבור כל ההטבות להם זכאים אורחי המלון, למרות שלא היו זכאים לכך.

טיירי ואנקונינה מואשמים גם בתקיפה בנסיבות מחמירות. כמו כן, הואשמו לסרי ואנקונינה גם בעבירות של חבלה בנסיבות מחמירות והדחה בחקירה. טיירי, כהן, לסרי, מכלוף ואנקונינה הואשמו בנוסף בקבלת דבר במרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully