וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון נגד שטראוס: "אנשים אטומים שנוזל להם שומן מהשפתיים"

14.4.2016 / 14:30

אשת העסקים רעיה שטראוס אמרה כי אם העגבניות יקרות – "אולי זה אכזרי, אבל שאנשים יאכלו משהו אחר". שר האוצר תקף את דבריה: "אנשים אטומים אומרים לאחרים לא לקנות עגבניות?"

צילום: מאור גולדנבר, מכללת תל חי; עריכה: טל רזניק

שר האוצר משה כחלון תקף היום (חמישי) את אשת העסקים רעיה שטראוס, מבעליה ומנהליה לשעבר של חברת שטראוס, שאמרה הבוקר בריאיון לגלי צה"ל שאם אנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות עגבניות בשל מחירן, "שיאכלו משהו אחר". כחלון הלין על כך שהוא סופג ביקורת על עליית מחירי הדירות, כשאנשים "מדושני עונג" אומרים לציבור לא לקנות עגבניות.

"יושבים אנשים אטומים, שנוזל להם שומן מהשפתיים, ואומרים לאחרים לא לקנות עגבנייה. ותוקפים אותי. על זה אני מותקף", אמר כחלון בוועידת הגליל העליון במכללה האקדמית תל חי. הוא דיבר על כך שהציבור מאשים אותו בהגדלת הביקוש לדירות, מה שהביא לעליית המחירים. "למה הגדלתי את הביקוש? כי רציתי להחזיר את התקווה לאנשים שכבר לא האמינו שלעולם הם יקנו דירה", הסביר וציין טענות שעלו נגדו: "איך אתה מכניס אנשים שאף פעם לא רצו לקנות? איך גרמת לזה שאנשים קנו כפול דגים? אפשר לחשוב מה הם קנו, רולקסים? כולה עגבנייה", אמר כחלון.

שר האוצר משה כחלון. מרץ 2016. ראובן קסטרו
"אפשר לחשוב מה הם קנו, רולקסים? כולה עגבנייה". כחלון/ראובן קסטרו

התבטאותה של שטראוס באה על רקע העלייה שחלה לפני כמה חודשים במחירי העגבניות. "אולי זה אכזרי, אבל אם משהו יקר – אז שיאכלו משהו אחר. הארץ שלנו משופעת בפירות וירקות, לא חייבים להיצמד לעגבנייה", אמרה שטראוס והדגישה כי על אף עושרה היא רשאית להתבטא כך. "זה שאני יכולה לקנות עגבניות יקרות אומר שאסור לי לדבר? זה מה שאני חושבת. אני בעצמי גדלתי במציאות שבה לא היו עגבניות. גדלתי בתקופת הצנע, כשגם למי שהיה כסף לא היה מה לקנות, פשוט לא היה".

עוד בוואלה! NEWS:
גם ענבל אור ברשימה: האנשים שחייבים למלך השוק האפור 37 מיליון דולר
בגלל המדינה: ניצולי שואה לא קיבלו יותר מ-400 מיליון שקל
ח"כ לשעבר תמנו-שטה: "שתי יולדות שהיו איתי בחדר התנדפו. הסיבה ברורה"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

נשיא התאחדות האיכרים והחקלאים דובי אמיתי תקף את אמירות שר האוצר כחלון. "מדובר באמירות חוצפניות ופופוליסטיות בדיוק כמו הרפורמות של שר האוצר", אמר. "מה שהגברת עשתה בחייה עבור המדינה והחברה, כחלון עוד לא הספיק לחלום לעשות. מוטב שיעסוק בשומן על השפתיים של מקורביו, ויספר לציבור את האמת למה הוא לא מטפל ביוקר המחייה וממציא רפורמות חסרות תועלת שישימו קץ לביטחון התזונתי במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully