וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התביעה הצבאית תבחן מחדש את האישום נגד דורס אברהם חסנו"

13.4.2016 / 18:33

בעקבות הרעש התקשורתי שעורר האישום על הריגה, ולא על רצח, הודיע נציג המשפחה, עו"ד אופיר סבג, כי נפגש עם נציגת הפרקליטות. לדבריו, היא הבטיחה לבדוק את הנושא מחדש

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

לאחר הסערה בעקבות הגשת כתב אישום נגד הפלסטיני שדרס למוות את אברהם חסנו באזור חברון והאשמתו רק בהריגה ולא ברצח היום נפגשה המשפחה עם נציגת הפרקליטות ופרסה בפניה את טענותיה. בתום הפגישה אמרה הנציגה לבא כוחם של המשפחה עו"ד אופיר סבג ולבני משפחת חסנו אני מתנצלת על ההתנהלות ולא מרגישה בנח עם מה שהיה נבחן שוב את כתב האישום.

לדברי בא כוחה של המשפחה עו"ד אופיר סבג, "פניתי לפרקליטות הצבאית, וביקשתי פגישה דחופה, לאחר הרעש התקשורתי קיבלתי תשובה שניפגש עוד היום, בנוכחות המשפחה. בפגישה פרשתי את התחושה ואת העניין המהותי של האישום. בני המשפחה קיבלה התנצלות על הדרך שבה העניין התנהל ולאחר מכן דיברנו על תוכן האישום".

עוד בוואלה! NEWS:
צפו: המערכון הגזעני שסיבך את קלינטו וראש עיריית ניו יורק
מתקפה נגד הרצוג: "השעה עצמך מתפקיד יו"ר האופוזיציה והמפלגה"
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר

שיחה של פרקליט איו"ש למשפחתו של אברהם חסנו. צילום מסך
"בפרקליטות חשים שיש לבדוק מחדש את הנושא"/צילום מסך

"הנציגה אמרה שהיא לא מרגישה בנוח", סיפר, "והוסיפה כי הם חשים שיש צורך לבדוק מחדש את הדרך, את ההתנהלות ואת תוכן הדברים. לדבריה המשפחה תעודכן, וישמעו אותם שוב לפי הצורך, אך ציינה שלא בטוח שהבדיקה תוביל לשינוי. אני מצפה לבדיקה מהירה ושינוי התביעה".

"שנהג שמחליט לסטות מהדרך לעבר אדם וגורר אותו 37 מטר לא עושה את זה אלא מתוך כוונה להרוג אותו", הבהיר, "זה רצח ומבחינתנו סעיף האשמה צריך להשתנות. אני מחוזק מהפגישה ומאמין שהבדיקה המחודשת תביא לשינוי כתב התביעה ולהעמיד את המחבל לדין באשמת רצח".

אתמול (שלישי) החליטה הפרקליטות הצבאית להאשים את הפלסטיני שדרס למוות את אברהם חסנו בהריגה ולא ברצח – החלטה שהכתה את משפחת הקורבן בהלם. שיחה שנערכה אתמול (שלישי) והגיעה לידי וואלה! NEWS בין סגן-אלוף מוריס הירש, פרקליט אזור יהודה ושומרון (איו"ש), לבין רותי חסנו, אלמנתו של אברהם, על ההתפתחות בפרשה, הפכה בעקבות כך למתוחה ביותר. בשיאה של השיחה אמרה לו חסנו: "הטלפון הזה רצח אותנו מחדש, למה לא התייעצתם איתנו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully