וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן נגד אכילת ג'אנק פוד: "מקדונלדס אאוט, לא במדינתנו"

שר הבריאות אמר כי "צריך לחנך את הילדים לא לאכול ג'אנק פוד, ולא לאכול כל כך הרבה סוכריות", כדי למנוע מחלות לב וסוכרת. הוא הוסיף: "אני יודע שחברות גדולות לא אוהבות את זה, אבל אין לי פריימריז"

שר הבריאות יעקב ליצמן עם פרופסור מיכאל גילקסון ופרופסור רונן רובינשטיין בכנס האיגוד הקרדיולוגי בישראל. חן דמארי, מערכת וואלה! NEWS
ליצמן/מערכת וואלה! NEWS, חן דמארי

שר הבריאות יעקב ליצמן יצא היום (שלישי) נגד ג'אנק פוד ואכילה לא בריאה. "מקדונלד'ס אאוט. לא במדינתנו. לא צריך לאכול מקדונלד'ס". בכנס השנתי של האיגוד הקרדיולוגי בישראל שנערך בתל אביב, אמר ליצמן כי "צריך לחנך את הילדים לא לאכול ג'אנק פוד, ולא לאכול כל כך הרבה סוכריות. זה נכון לסוכרת וזה נכון ללב. זה מה שאנחנו הולכים לעשות בשנה הקרובה – מניעה".

"אני יודע שלוחצים, אני יודע שיש אנשים שלא אוהבים את זה וחברות גדולות לא אוהבות את זה. יש לי סוד בשבילכם. אין לי פריימריז, אני ראשון ברשימה, אין שום בעיות. בחרתי במשרד הבריאות כי חשבתי שזה המקום שבו אפשר להציל אנשים", הוסיף השר.

נשיא האיגוד הקרדיולוגי הישראלי, פרופ' מיכאל גליקסון, הדגיש את החשיבות שבמניעת מחלות לב. "אמנם בשנים האחרונות הצלחנו להוריד את התמותה ממחלות לב, אך התקפי לב ודום לב גובים בכל זאת כל שנה את חייהם של עשרות אלפי אנשים בארץ, הרבה יותר מפיגועים ומתאונות דרכים", אמר. "חלק ניכר ממחלות הלב ניתנות למניעה ולגילוי מוקדם. אנו מקווים שמשרד הבריאות יסייע לנו להגביר את ההסברה והמודעות לנושא כדי להציל חיים".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"רצחתם אותנו מחדש": השיחה המתוחה בין הפרקליט למשפחת אברהם חסנו
גורם המקורב לחקירה: בוכריס הודה שנישק את המתלוננת - וחזר בו
הרצוג על הבדיקה נגדו: "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם עלילות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully