וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרת אולם האירועים קרסה, נחלים הוצפו: החורף חזר בשיא העוצמה

13.4.2016 / 0:06

בבאר שבע קרס חלק מתקרה באולם אירועים, כביש 40 הוצף בגלל שיטפון בנחל צין, מכוניות בדרום שקעו במים ובמפל נחל עבדת הייתה זרימה חזקה במיוחד. כך נראים נזקי הגשמים החזקים שירדו באמצע האביב

צילום: יואש לימון , אדווה לויד

חלק מתקרה קרס אתמול (שלישי) באולם השמחות "ביאנקה" בבאר שבע, ככל הנראה בעקבות הגשם. שוטרים הגיעו למקום, ומבדיקה ראשונית עלה כי לא היו נפגעים והאולם היה סגור בשעה שהתקרה קרסה. המשטרה פתחה בחקירה. מהנדס העיר הוציא צו הריסה לאולם שבו קרסה התקרה, וצו איסור שימוש לשני האולמות הנוספים שבאותו מתחם.

אליהו רביבו, מנכ"ל האולם, אמר כי "אף אחד לא היה באולם כשקרסה התקרה". לדבריו, הדבר אירע כנראה בגלל "מכת ברק המלווה בשבר ענן מאסיבי". עוד הוסיף כי "היו אנשים בתוך המתחם ששמעו רעש גדול. יש נזק למבנה. התקרה עשויה מפלדה ועץ, והמבנה עומד על תילו שש שנים. הוא עבר בדיקה מחמירה של מכון התקנים, שנערכה בכל שנה ביוזמת הבעלים ובכפוף לדרישת עיריית באר שבע. הנהלת המקום דואגת להביא קונסטרקטור כדי לבדוק את יציבות המבנה, וכך עשתה גם לפני חודשיים".

בנוסף לכך, בעיר גם הוצפו רחובות, ומכוניות שקעו במים כך שכל ארבעת גלגליהן כוסו. גם ברחובות אחרים בעיר זרמו מים רבים על הכבישים.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
הרצוג על הבדיקה נגדו: "תפקידו של מנהיג הוא להתמודד עם עלילות"
הפלסטיני שדרס למוות את אברהם חסנו הואשם בהריגה - ולא ברצח
שב"כ הזהיר את רוצח שלומית קריגמן טרם הפיגוע - אך לא עצר אותו

קריסת חלק מתקרה באולם שמחות ביאנקה בבאר שבע. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
"נשמע רעש גדול". אולם "ביאנקה" בבאר שבע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
רחוב שהוצף בבאר שבע, היום/ראובן קסטרו

בנוסף לכך, שיטפון בנחל צין, שזורם ממכתש רמון לים המלח, גרם לחסימת כביש 40. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים מצומת ציפורים לכלא נפחא, ולנהגים הומלץ לנסוע מדרכים חלופיות. הכביש נחסם גם אתמול מאותה סיבה. גם במפל של נחל עבדת הייתה זרימה חזקה במיוחד.

עקב הגשמים העזים חלק מכביש 40 הוצף, שיטפונות בנחלי הדרום. ספק 500
כביש 40 הוצף, היום/ספק 500

הלילה צפוי לרדת גשם לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה, שילווה בסופות רעמים בודדות. בנגב צפוי גשם מקומי. קיים חשש משיטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. מחר ירד גשם לפרקים ברוב אזורי, וגם הם ילוו בסופות רעמים בודדות. יימשך החשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. טמפרטורות יוסיפו להיות נמוכות מהממוצע בעונה.

הטמפרטורות החזויות הלילה: בתל אביב חזויות לכל הפחות 15 מעלות, בירושלים 10 מעלות, בחיפה 13, בצפת 9, בקצרין 11, בים המלח 21, בבאר שבע 13, במצפה רמון 10 ובאילת 10.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפל בנחל עבדת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
גשם בבאר שבע, היום/ראובן קסטרו
גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
גשם בבאר שבע, היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully