וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח באשדוד: בת 76 נהרגה, הנהג ניסה להימלט - ונעצר

10.4.2016 / 20:18

האישה נפגעה בראשה מכלי רכב ברחוב מרטין בובר בעיר. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי, אולם נאלצו לקבוע את מותה לאחר פעולות החייאה. קודם לכן נהרגו רוכב אופניים בן 10 מפגיעת אוטובוס בירושלים ובן 40 מהתנגשות במשאית במחלף גולני בצפון

צילום: רוני כנפו, שי מכלוף, דוברות מד"א; עריכה: שניר דבוש

אישה בת 76 נהרגה היום (ראשון) מפגיעת כלי רכב ברחוב מרטין בובר באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לאישה, שסבלה מפגיעת ראש קשה, טיפול רפואי, אולם נאלצו לקבוע את מותה בתום פעולות החייאה.

הנהג החשוד, בן 18, נמלט מזירת התאונה. מחסומים הוקמו באזור, וניידת משטרה איתרה את הנהג כקילומטר ממקום התאונה. הוא עוכב לחקירה, ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. הערכת המשטרה היא כי הנהג נבהל, המשיך בנסיעה קילומטר נוסף, וכשהבין מה עשה עצר את מכוניתו עד שהשוטרים הגיעו אליו.

איליה שפירא, פרמדיק מד"א שהוזעק למקום, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה מבוגרת שוכבת על הכביש עם פגיעת ראש קשה. היא היתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה, אך פציעתה הייתה קשה מדי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
בתוך שעה: רוכב אופניים בן 10 וגבר בן 46 נהרגו בתאונות דרכים
האישה שנדרסה עם בנה הפעוט: "הוא עבר טראומה קשה מאוד"
חשד: התחזו לקרובי ההרוגה בתאונת דרכים - וסחטו כסף מהנהג הדורס

תאונת דרכים בכביש 65, 10 באפריל 2016. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
שלושה הרוגים ביום אחד. זירת התאונה באזור מחלף גולני/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מוקדם יותר היום, המשטרה עצרה גבר בן 39 החשוד בכך שהוא הנהג שפצע באורח קשה גבר כבן 60 בחולון, ולאחר מכן נמלט מהזירה. התאונה אירעה ביום רביעי ברחוב קוגל בעיר. החשוד, שככל הנראה אף נהג בהיותו בפסילת רישיון, יובא היום להארכת מעצר בבית המשפט השלום בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בן 10 נהרג מפגיעת אוטובוס, בן 40 נהרג מהתנגשות במשאית

האישה היא ההרוגה השלישית היום בכבישים. בשעות הצהריים נהרג שמעון אברהמוב, בן עשר מירושלים, מפגיעת אוטובוס ברחוב שמואל הנביא בבירה, כשאחיו בן ה-15 הרכיב אותו על אופניו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר. אברהמוב סבל מפגיעה רב מערכתית והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים, שם נקבע מותו.


פחות משעה לאחר מכן אירעה תאונה קטלנית נוספת. משאית התנגשה ברכב מסחרי בכביש 65, סמוך למחלף גולני, ונהג הטנדר, בן 46, נהרג. קרוב משפחה שהיה עמו, אחיינו בן ה-7, נפצע באורח קשה, ובהמשך חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת בינוני.

התאונה אירעה לאחר שככל הנראה חצה אחד הרכבים את הצומת ברמזור אדום. נהג הטנדר נלכד ברכבו ומותו נקבע בזירה לאחר שחולץ. בנו נפצע באורח קשה, והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. מבית החולים נמסר כי הוא בהכרה וסובל משברים בידיים. בתום בדיקה נקבע כי הוא לא סובל מפגיעות פנימיות, ויישאר להשגחה במחלקת טיפול נמרץ ילדים.

ילד בן 8 שרכב על אופניו נהרג מפגיעת אוטובוס בירושלים. רוני כנפו
88 הרוגים מתחילת השנה. זירת התאונה בירושלים, היום/רוני כנפו

בנוסף לכך, הולך רגל בן 66 נפצע היום באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב ביאליק באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר.

מוקדם יותר, אישה בת 35 נפצעה באורח בינוני, לאחר שנפגעה מרכב ברחוב העצמאות בהרצליה. היא פונתה לבית החולים איכילוב. מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מניין ההרוגים בתאונות דרכים עלה ל-87 בני אדם מתחילת השנה, בהם חמישה רוכבי אופניים ושלושה רוכבי אופניים חשמליים. לכך נוספה ההרוגה מאשדוד היום.

מנתונים של עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת השנה, נהרגו חמישה ילדים בתאונות דרכים. כמו כן, בעשור האחרון נהרגו 20 ילדים רוכבי אופניים, ו-226 נפצעו באורח קשה. כמו כן, מאז שנת 2005 נהרגו בקטע הכביש בין עפולה לצומת קדרים, שבו אירעה התאונה היום, 58 בני אדם בתאונות דרכים ו-187 נפצעו באורח קשה.

זירת התאונה באשדוד, 10 באפריל 2016. שי מכלוף
הרכב הפוגע בזירת התאונה באשדוד/שי מכלוף

שמואל אבואב, מנכ"ל "אור ירוק" מסר כי "כמעט בכל יום בממוצע נהרג אדם בתאונת דרכים במדינת ישראל. מדינת ישראל לא יכולה לקבל את הנתון הקשה הזה בשלוות נפש ולא לעשות דבר. משרד התחבורה חייב להאיץ את הטיפול בכבישים האדומים והצמתים המסוכנים ולהחזיר את 200 מיליון השקלים שקוצצו. במקביל חייבים להאיץ את רכישת הנידות לאגף התנועה כדי להחזיר את ההרתעה לכבישים ולמנוע תאונות דרכים. הצלת חיי אדם בכבישים חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של ממשלת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully