וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעה: רוכב אופניים בן 10 וגבר בן 46 נהרגו בתאונות דרכים

הילד נהרג מפגיעת אוטובוס בירושלים, כשאחיו הרכיב אותו על אופניו. סמוך למחלף גולני נהרג נהג טנדר בן 46 מפגיעת משאית, לאחר שנלכד ברכבו. אחיינו, בן 7, נפצע קשה. מאז 2005, נהרגו 58 בתאונות באותו כביש

צילום: רוני כנפו, תיעוד מבצעי מד"א; עריכה: שניר דבוש

שמעון אברהמוב, בן עשר, נהרג היום (ראשון) מפגיעת אוטובוס ברחוב שמואל הנביא בירושלים, כשאחיו בן ה-15 הרכיב אותו על אופניו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר. אברהמוב סבל מפגיעה רב מערכתית והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים, שם נקבע מותו.

בניה מימון פחה, כונן מד"א על אופנוע וחובש רפואת חירום שהגיע למקום, סיפר: "סמוך לאוטובוס שכב על הכביש רוכב אופניים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפגע מאוטובוס, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה".

עוד בוואלה! NEWS:
נסגר תיק החקירה נגד מח"ט בנימין שתועד יורה למוות במיידה אבנים
"הדבק שמאחד את כולם": הפאב שהקים איש השב"כ שנהרג שב לפעול
ח"כ חזן על יעלון: "שמעתי ממקורביו שהוא בדרך להקים 'קדימה 2'"

ילד רוכב אופניים נפגע מאוטובוס ברחוב שמואל הנביא, ירושלים. 10 באפריל 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
הילד נפגע מהאוטובוס. זירת התאונה בירושלים, היום/תצפית TPS, הלל מאיר

פחות משעה לאחר מכן, התנגשה משאית ברכב מסחרי בכביש 65, סמוך למחלף גולני, ונהג הטנדר, בן 46, נהרג. אחיינו, בן שבע, נפצע באורח קשה, ובהמשך חל שיפור במצבו, שמוגדר כעת בינוני.

התאונה אירעה לאחר שככל הנראה חצה אחד הרכבים את הצומת ברמזור אדום. נהג הטנדר נלכד ברכבו ומותו נקבע בזירה לאחר שחולץ. בן אחיו נפצע באורח קשה, והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם, כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית. מבית החולים נמסר כי הוא בהכרה וסובל משברים בידיים. בתום בדיקה נקבע כי הוא לא סובל מפגיעות פנימיות, ויישאר להשגחה במחלקת טיפול נמרץ ילדים.

אייל בן משה, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר כי "מדובר בתאונת חזית-צד קשה מאוד, נהג הטנדר שנפגע ממשאית נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי, אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בן ה-7 טופל במקום ופונה לבי"ח רמב"ם במסוק, כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תאונת דרכים בכביש 65, 10 באפריל 2016. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מותו של נהג הטנדר נקבע במקום. התאונה בצומת גולני/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מוקדם יותר נפצעה בת 35 במצב בינוני, לאחר שנפגעה מרכב ברחוב העצמאות בהרצליה. היא פונתה לבית החולים איכילוב. מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מניין ההרוגים בתאונות דרכים עלה ל-87 בני אדם מתחילת השנה, בהם חמישה רוכבי אופניים ושלושה רוכבי אופניים חשמליים.

מנתונים של עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת השנה, נהרגו חמישה ילדים בתאונות דרכים. כמו כן, בעשור האחרון נהרגו 20 ילדים רוכבי אופניים, ו-226 נפצעו באורח קשה. כמו כן, מאז שנת 2005 נהרגו בקטע הכביש בין עפולה לצומת קדרים, שבו אירעה התאונה היום, 58 בני אדם בתאונות דרכים ו-187 נפצעו באורח קשה.

שמואל אבואב, מנכ"ל "אור ירוק" מסר כי "כמעט בכל יום בממוצע נהרג אדם בתאונת דרכים במדינת ישראל. מדינת ישראל לא יכולה לקבל את הנתון הקשה הזה בשלוות נפש ולא לעשות דבר. משרד התחבורה חייב להאיץ את הטיפול בכבישים האדומים והצמתים המסוכנים ולהחזיר את 200 מיליון השקלים שקוצצו. במקביל חייבים להאיץ את רכישת הנידות לאגף התנועה כדי להחזיר את ההרתעה לכבישים ולמנוע תאונות דרכים. הצלת חיי אדם בכבישים חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של ממשלת ישראל".

(עדכון ראשון: 14:50)

תאונת דרכים בכביש 65, 10 באפריל 2016. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בצומת גולני, היום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully