וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן על יעלון: "שמעתי ממקורביו שהוא בדרך להקים 'קדימה 2'"

10.4.2016 / 15:01

חבר הכנסת הסורר מהליכוד טען בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי הוא מייצג את רוב הציבור בישראל ואת דרך הימין וביקר את "הקמפיין ההיסטרי" של שר הביטחון. על סערת סמוטריץ': "חילקתי משלוחי מנות בבתי חולים גם לערבים"

עריכה: ניר חן

ח"כ אורן חזן (הליכוד) ממשיך במתקפתו נגד שר הביטחון משה יעלון על רקע תמונות ההסתה שפורסמו נגדו. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS טען ח"כ חזן: "בימים אלה אני שומע את מקורביו שהוא בדרך להקים את 'קדימה 2'. לא שמעתי הכחשה וזה מטריד אותי מאוד". חזן, שקרא ליעלון "לשוב לדרך הליכוד", אמר כי הוא חושב שהוא מייצג את רוב הציבור ואת דרך הימין.

"בשנה האחרונה הייתי אחד מאנשי הימין שעומדים לצדו של בית המשפט, אני מגבה את בג"ץ פעם אחר פעם", אמר חזן במפתיע. "אני מאלה שקוראים לזה שאסור לנו לחזור למערב הפרוע, אני קורא להגינות ולשוויון זכויות". חזן התייחס גם לסערה שהתעוררה מדבריו של בצלאל סמוטריץ' על הפרדה בין ערבים ליהודים בבתי חולים. "כשחילקתי משלוחי מנות בפורים בבית חולים העמק בעפולה, חילקתי גם לחולים הערבים, ולא עשיתי אפליה בין החולים".

עוד באותו נושא:
גיבוי ליעלון מהאופוזיציה: "לא מופרך שינסו לצרפו למחנה הציוני"
יועצו של יעלון: "שר מהליכוד שבטוח שהוא ביטחוניסט מעוות את דבריו"

ח"כ אורן חזן, היכל התרבות ברמלה. 29 במרץ 2016. ראובן קסטרו
"אני מגבה את בג"ץ פעם אחר פעם". אורן חזן/ראובן קסטרו

בסוף השבוע גיבו חברי כנסת רבים מהאופוזיציה את שר הביטחון שנתון לטענתו למתקפה בשל התבטאויותיו בפרשת החייל היורה מחברון. בגנות השר הופצו אף תמונות מסיתות, בהן אחת שבה על דמותו מוצבות כוונות ירי. "מפריע לי שבסופו של יום הקמפיין ההיסטרי שהשר יעלון פתח בו, קמפיין שמנסה להפוך אותו לאנדרדוג, לאחד שמותקף ומאוים, הוא לא יותר מאשר ספין תקשורתי ציני חסר אחריות", אמר חזן.

"גם התמונה האסורה, אני חייב לציין, שבו הוא נראה במדי אס-אס היא מיותרת ומסוכנת והתמהוני שהפיץ אותה חייב להיאסר עוד היום. על התמונה הזאת הגשתי תלונה במשטרה". אך יחד עם זאת, מוסיף חזן: "לא יכול שלהיות שאנשים שעושים התחשבנות פוליטית, מוצאים את עצמם תחת ביקורת וחקירת שב"כ. לא יכול להיות שהשר ישתמש בכפופים לו כדי להלך אימים על יריביו הפוליטים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ח"כ ארן חזן על האיומים שהושמעו כנגד שר הביטחון יעלון. מערכת וואלה!
תמונתו של יעלון בין כוונות שהופצה בשבוע שעבר/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully