וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו של יעלון: "שר מהליכוד שבטוח שהוא ביטחוניסט מעוות את דבריו"

10.4.2016 / 1:39

איציק אשכנזי, היועץ הפוליטי של שר הביטחון, טען שר מטעם המפלגה מוציא את הגיבוי שהעניק לרמטכ"ל מהקשרו. "הוא עסוק בבחישות ולא משתחרר מה-DNA העסקני שלו. ככה זה כשהטובה האישית לפני טובת המדינה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

איציק אשכנזי, היועץ הפוליטי של שר הביטחון משה יעלון, התייחס אתמול (שבת) לסערה סביב דבריו של השר מתוך שורות הקואליציה. הוא טען כי שר מהליכוד מנסה לעוות את דבריו של יעלון, שאמר השבוע כי "את נוהלי הפתיחה באש יקבע הרמטכ"ל ולא ראשי כנופיות".

‏"שר מהליכוד, עסקן שבטוח שהוא מדינאי וביטחוניסט אבל בעצם עסוק רוב הזמן בבחישות, לא משתחרר מה-DNA העסקני שלו, מתקשר לפעילי ליכוד ושואל אותם בציניות 'מה קורה עם ראשי הכנופיות?'", כתב אשכנזי בעמוד הפייסבוק שלו, "בזמן שהוא יודע ששר הביטחון לא התכוון כלל לחברי ליכוד אלא לגורמים מזיקים שמנסים להחדיר פוליטיזציה מסוכנת לצה"ל. ככה זה כששמים את הטובה האישית לפני טובת המדינה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
שלושת הפלסטינים הנעדרים נלכדו בדרכם לבצע פיגוע ראווה בישראל
העלאת בני הפלשמורה מפלגת את העדה האתיופית
ניצחון שביעי ברצף: ברני סנדרס הביס את קלינטון בוויומינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזות של יעלון שמופצות ברשתות החברתיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר יצאו חברי כנסת מהאופוזיציה להגנתו של יעלון, לאחר שהופצו תמונות בגנותו. יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, תקף בחריפות את הממשלה, שלטענתו, שותקת אל מול ההתקפות על שר הביטחון. "העובדה שאין קול חזק יותר מתוך הממשלה של גיבוי לשר הביטחון היא תעודת קלון לממשלה הנוכחית", אמר לפיד באירוע "שבתרבות" ביקנעם. "הנהגה צריכה לחשוב על מה שמוסרי ונכון ולא על הפריימריז הבאים", הוסיף.

ח"כ אורן חזן התייחס לסערה ואמר כי יעלון "בחר לתקוף בגסות את ציבור בוחרי הליכוד שבחר בו". "תוך שהוא מכנה אותו 'ראשי כנופיות', בחר לתקוף את המתיישבים הציוניים ואף הגדיל לכנותם 'פורעי חוק', וכן בחר לבצע קמפיין ממוקד רק בכדי להתנער ולחרוץ את דינו של החייל מחברון וקובע שמדובר ב'סרח'", אמר. "מי שבוחר להתעסק בפוליטיקה קטנה ומקורביו מאיימים כי ינטוש ויקים את מפלגת 'קדימה 2', שלא יצפה שיקבלו אותו בפרחים ושושנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ח"כ אורן חזן, היכל התרבות ברמלה. 29 במרץ 2016. ראובן קסטרו
"אם יעלון לא יתנצל - שיניח את המפתחות". חזן/ראובן קסטרו

מנגד, אמר כי הוא לא כועס אישית על השר. "אישית אין בליבי על השר יעלון. הוויכוח הוא ענייני, על הדרך שבה הוא מנהל את התיק שבו הוא מחזיק, ויכוח שהיום מרבית הציבור בישראל שותף לו", אמר. אני קורא שוב לחברי לסיעה השר בוגי יעלון, אתה איש אמיץ ומוערך על ידי כולנו. זה הזמן לחזור בך מהאמירות הנחפזות, זה לא הזמן לכוחנות תחזור הביתה לדרך הליכוד ועם ישראל יוקיר לך על כך. אם תבחר שלא - תהיה אמיץ מספיק בשביל להניח את המפתחות".

(עדכון ראשון: 23:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully