וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שנדרסה עם בנה הפעוט: "הוא עבר טראומה קשה מאוד"

10.4.2016 / 16:44

ורה קפלן ובנה בן השנתיים וחצי עדיין מאושפזים בבית החולים איכילוב לאחר שנפגעו מכלי רכב בעת שחצו במעבר חצייה בתל אביב בשבוע שעבר. "זה הדבר הכי קשה שקרה לי בחיים. מחכה לי דרך ארוכה מאוד"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: גדי וינסטוק, שניר דבוש

ורה קפלן בת ה-35, שנדרסה יחד עם בנה בן השנתיים וחצי בעת שחצו את הכביש בשכונת נווה אביבים בתל אביב בשבוע שעבר, שחזרה את רגעי התאונה מבית החולים איכילוב, ששם עדיין מאושפזים היא ובנה. "זה היה יום מקסים. באתי לאסוף את הילד שלי מהגן, כמו שהלכנו תמיד. אני מסבירה לו לגבי החוקים של מעבר חצייה", נזכרה קפלן. "אני אמרתי לו 'בוא תסתכל, יש אדום'. זה הרגע האחרון שאני זוכרת, הרגע הבא שאני זוכרת היה כשישבו שני בחורים, החזיקו אותי ושאלו אותי 'את יודעת שעברת תאונת דרכים? את יודעת שהיית עם ילד?' ואז הרגשתי כאבים".

קפלן סיפרה כי חשה כאבים רבים ומתקשה לתפקד. "זה הדבר הכי קשה שקרה לי בחיים", סיפרה. "מחכה לי דרך ארוכה מאוד, אני לא יכולה לעשות שום דבר בעצמי. אני יכולה להזיז רק יד אחת. אני אצטרך להפסיק לעבוד כרגע במוסיקה". על בנה שנפגע עמה בתאונה אמרה קפלן: "הילד שלי נפגע קשה מאוד בגולגולת. זה ילד שעבר טראומה קשה מאוד".

התאונה אירעה ביום שני שעבר בשעות אחר הצהריים. מחקירת האירוע עלה כי אירעה תאונה בין שלושה כלי רכב וכתוצאה ממנה התהפך אחד מהם ופגע בקפלן ובבנה, שחצו במעבר חצייה. היא נפצעה באורח בינוני, ואילו הבן נפצע באורח קשה. שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. כפי הנראה נהגת אחת המכוניות נסעה ברמזור אדום וגרמה לתאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
נסגר תיק החקירה נגד מח"ט בנימין שתועד יורה למוות במיידה אבנים
ילד בן 8 שרכב על אופניו נפצע אנושות מפגיעת אוטובוס בירושלים
ח"כ חזן על יעלון: "שמעתי ממקורביו שהוא בדרך להקים 'קדימה 2'"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יכולה להזיז רק יד אחת". ורה קפלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully