וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני נגד הצטרפות לממשלה: "תהום פעורה בינינו לבינם"

10.4.2016 / 1:45

לבני התייחסה לדברי שר האוצר כחלון ולפיהם התנהלו מגעים לחבירת המחנה הציוני לקואליציה. היא כתבה לחברי המפלגה: "מי שחבר בממשלה ומצביע אמון בה שותף לכרסום הערכים שלנו"

צילום: באדיבות חדשות 10, עריכה: שניר דבוש

ח"כ ציפי לבני התייחסה אתמול (שבת) לדבריו של שר האוצר משה כחלון, שבהם הודה כי התקיימו מגעים לצירוף סיעת המחנה הציוני לקואליציה, אולם אלה נקטעו בשל הבדיקה שנפתחה נגד העומד בראשה יצחק הרצוג, בקשר למימון לא חוקי לכאורה של קמפיין הבחירות לראשות המפלגה בשנת 2013. "אני מתנגדת להצטרפות לממשלה הזאת", כתבה לבני לחברי מפלגתה. "אין לנו דרך משותפת עם הממשלה, מי שחבר בה ומצביע אמון בה שותף לכרסום הערכים שלנו".

לבני הסבירה כי הדברים שנשמעו מצד גורמים בממשלה נגד הגינוי שהשמיע שר הביטחון משה יעלון על פעולת החייל היורה מחברון, כמו גם הדברים של חברי קואליציה נגד פסילת מתווה הגז בידי בג"ץ, מדגישה את הצורך בהישארות באופוזיציה. "השבועות הקשים האחרונים, שבהם בנוסף למתקפת הטרור בחוץ, ראינו מתקפות על ערכי צה"ל, על שר הביטחון ועל בית המשפט העליון, מדגישות את חשיבותה ונחיצותה של אופוזיציה לוחמת בימים אלו", כתבה.

לדבריה, "התהום בינינו לבינם פעורה וחושך על פני התהום הזאת - אנחנו צריכים לעמוד נחושים ולהילחם על ערכינו ולא לספק אצבעות להלבנת מדיניות שאנחנו לא שותפים לה".

עוד בוואלה! NEWS:
המחבל בפריז שנלכד בבלגיה הודה: "אני 'האיש בכובע' לצד המתאבדים בבריסל"
יכו בדאעש: מפציצי B-52 אמריקניים מגיעים לאזור - לראשונה ממלחמת המפרץ
כדי להרחיק ניאו-נאצים: אוסטריה תפקיע את בית משפחת היטלר

ח"כ ציפי לבני, עצרת מחאה בעקבות פיגוע הדקירה במצעד הגאווה בירושלים, גן מאיר תל אביב, אוגוסט 2015. מגד גוזני
"עלינו להילחם על ערכינו". לבני/מגד גוזני

לבני ציינה כי בין אותם אנשים שתקפו את מערכת הביטחון ומערכת המשפט נמצאים חברי הליכוד, שבעבר היא שימשה כחברת כנסת מטעמה. "גם חברי הליכוד בין אלה שמובילים את הקו המתלהם הזה", ציינה. "אני מדברת על מפלגה שפעם גדלתי בה, אבל תנועת החירות של פעם הייתה אחרת. הורי שייצגו עמדות ימין, בכל הנוגע גם לארץ ישראל והסכסוך, יישמו את תורת ז'בוטינסקי כולה וידעו לכבד את המיעוט הערבי - היום הופכים את הסכסוך הקשה ממילא לשנאה אישית לבני אדם אזרחי ישראל. יש לנו דרך אחרת, יש לנו סיפור אחר ויש לנו ערכים אחרים וזה הזמן להילחם עליהם ועל הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ברביעי האחרון אמר השר כחלון בכנס לשכת עורכי הדין באילת כי "היו מגעים עם הרצוג לכניסה לממשלה, וזה (בדיקת המשטרה נגד הרצוג) פשוט הרחיק את זה". לדבריו, "המפלגה היחידה בעיניי שהיא בעלת פוטנציאל להצטרף זאת העבודה, ועכשיו זה מרחיק את העניין".

התייחסות לשתי הפרשות הנוגעות להרצוג ולשר אריה דרעי, טען: "אני יכול רק לאחל לשניהם שיצאו נקיים. זה דבר לא סימפטי לציבור שהמנהיגים שלהם נחקרים. אני מאחל להם שיצאו נקיים, ואם לא – יש מנגנוני חקירה, ומי שעשה – ישלם".

(עדכון ראשון: 20:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully