וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך הדין של בעל הפאב החשוד באונס נערה בבאר שבע: "מופקרת"

8.4.2016 / 14:30

סנגורו של דרור חי, בעל פאב "מנצ'ילה" בעיר החשוד כי סיפק לבת 17 שתייה וסמים ולאחר מכן אנס אותה, טען כי היא התנהגה בצורה מופקרת במהלך הערב, בהסתמך על סרטונים מהמקום. "הם מעידים כאלף עדים", אמר והוסיף כי שיקרה לגבי גילה. מעצר מרשו ושל נער נוסף הוארך

צילום: בני בן סימון

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של דרור חי, בעל פאב מבאר שבע בשנות ה-40 לחייו, החשוד שאנס מבלה בת 17. מעצרו של חשוד נוסף במעשה, נער בן גילה של המתלוננת, הוארך בשלושה ימים. הפאב נסגר ל-21 יום. סנגורו של חי, עורך הדין מוטי יוסף, קרא למתלוננת "מופקרת" לאחר שבדיון הוקרנו סרטונים המראים כי החשוד הצעיר יותר נגע בה באופן מיני במהלך הערב.

האונס לכאורה התרחש בלילה שבין רביעי לחמישי, בסביבות השעה 04:00 בלילה, בדירתו של הבעלים של פאב "מנצ'ילה" בעיר. בדיון אמר נציג המשטרה כי חי "הכניס שני קטינים לפאב, בידיעה שמדובר בקטינים, משקה את הקטינה, מספק לה סמים, לוקח אותה לביתו ועשה את מה שעשה". בחקירה טען החשוד כי היא הציגה לו תעודת זהות ובה מופיע כי היא בת 18.

במהלך הדיון הוצגו סרטונים מהערב בפאב, שבו נראה החשוד הצעיר יותר נוגע בנערה באופן מיני. "היא שיקרה לגבי גילה", אמר עו"ד יוסף. "(קראתי לה) מופקרת לאור הסרטונים שהוצגו לבית המשפט, המעידים כאלף מלים ביחס להתנהגותה באותו ערב, שאין דרך אחרת מאשר להגדירה כמופקרת".

לקריאה נוספת:
עקב חשיפת וואלה! NEWS: קריאה לפתוח את תיק המנהל החשוד שהכה תלמיד
מאמץ אינטנסיבי לאיתור הנעדרים הפלסטינים: "לא ידוע מה בכוונתם לעשות"
המאושפז הפסיכיאטרי שנחשד שנחטף על ידי כת אותר בביתו; החשודים שוחררו

הארכת מעצרו של בעל פאב בבאר שבע החשוד באונס קטינה בבית משפט השלום בעיר. 8 באפריל 2016. בני בן סימון,
חשוד כי השקה וסימם את הנערה. חי בהארכת מעצרו, הבוקר/בני בן סימון

עורך הדין רונן טל, המייצג את הנער החשוד, סיפר בדיון: "מבלי להמעיט מחומרת האירוע בכללותו, כשגבר בן 40 מסנוור ילד בן 16 ושבוע בג'יפ יוקרתי, פאב מפורסם ודירה בבניין פאר, קשה שלא לראות גם בקטין קורבן. בעל הפאב הפך את דירתו לתיאטרון שבו ילדים משחקים לפניו בהצגה פורנוגרפית. גם בית המשפט קבע שיש הבדל בין בעל הפאב לקטין, וקבע כי ניתן יהיה בעתיד לבחון את שחרורו".

השופטת נעם חת-מקוב אמרה בדיון כי קיימות ראיות נגד בעל הפאב שלא ניתן להתעלם מהן. עם זאת, הוסיפה כי "צודק הסנגור כי יש להבחין בין הפלילי והמוסרי, ואני מבקשת מהמשטרה שתפעל לעומק לטענות המשיב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"מי שמנסה להפקיר אותה הוא אתה, אדוני הפרקליט"

ליזה ניקולאוצ'יק, מנכ"לית מרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, התייחסה לדבריו של עורך הדין ומסרה: "היא לא מופקרת, אדוני הפרקליט. מי שמנסה להפקיר אותה כעת, למשפטי שדה אכזריים הוא אתה. עורכי הדין של החשודים כבר הספיקו בעצמם לשפוט, לפסוק, להעליב ולהשפיל אותה, בשעות הקשות האלה. כל מה שגרמתם לה ובכוונה, הוא לרצות ולברוח, להתפוגג. הבושה על מי שהעז לפגוע בה, מי שניצל אותה, מי שהכאיב לה, הוא על מי פגע בה ועל מי שממשיך במילים רעות לפגוע בה".

"בשמי ובשם מסל"ן אני פונה אלייך, ילדה גיבורה, ורוצה להגיד לך תודה", המשיכה ניקולאוצ'יק. "תודה שלא פחדת ולא שתקת ימים, חודשים ושנים. תודה שאזרת אומץ רב והלכת להתלונן. לאף אחד אין את הזכות לגעת בך או להתייחס אלייך כמו שהתייחסו אלייך. אני רוצה שתדעי שאנחנו מאמינות בך ומאמינות לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully