וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ אינטנסיבי לאיתור הנעדרים הפלסטינים: "לא ידוע מה בכוונתם לעשות"

8.4.2016 / 11:19

לפי גורמים ברשות, מנגנוני הביטחון פועלים לאיתור מחמוד אל-אערג', מוחמד עבדאללה חרב והייתם סייאג', שנעדרים מבתיהם זה יותר משבוע: "קיים חשש לחייהם, לא ידוע אם קרה להם משהו". בישראל אישרו כי הנושא בבדיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלושת הצעירים הנעדרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורמי ביטחון פלסטיניים אמרו היום (שישי) לוואלה! NEWS כי המנגנונים הביטחוניים עושים מאמץ לאתר את שלושת הצעירים שנעדרים מבתיהם זה יותר משבוע. הם מסרו כי יש חשש לחייהם של שלושת הפלסטינים, לא ידוע אם קרה להם משהו או מה בכוונתם לעשות וכי כל האפשרויות נבדקות.

השלושה הם באסל מחמוד אל-אערג', תושב הכפר וולאג'ה הסמוך לירושלים, מוחמד עבדאללה חרב, תושב ג'נין, והיית'ם סייאג', תושב חברון. גורמי ביטחון ישראליים מסרו אתמול לוואלה! NEWS כי הנושא בבדיקה.

משפחות שלושת הצעירים מסרו לכלי התקשורת הפלסטיניים על עדכון בחיפושים. לטענתם, המשטרה מצאה ביום שישי שעבר שלושה טלפונים ניידים, מחשב נייד, ותעודות הזהות של שניים מהם - של באסל ושל היית'ם.

המשפחות מסרו כי עד כה לא הגיעו כל ידיעות חיוביות באשר לגורל בניהם. מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הזהירו את הציבור הפלסטיני שלא להפיץ שמועות באשר לגורלם, והבטיחו כי הם עושים את מירב המאמצים לעלות על עקבותיהם מהר ככל שניתן.

לקריאה נוספת:
עקב חשיפת וואלה! NEWS: קריאה לפתוח את תיק המנהל החשוד שהכה תלמיד
מטען חבלה הופעל נגד כוח צה"ל בגבול רצועת עזה; אין נפגעים
משרד החוץ הטורקי: פרטי הסכם הפיוס עם ישראל יושלמו בפגישה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully