וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מל"ט 'מתאבד' ישראלי נצפה תוקף מטרות בגבול אזרבייג'ן"

בסרטון שפורסם בוושינגטון פוסט נראה לכאורה מל"ט מסוג "הארופ", תוצרת התעשייה האווירית, מעל למחוז הבדלני נגורנו-קרבאך. על פי משרד ההגנה הארמני, הוא הופעל בידי כוחות אזריים, ושבעה בני אדם נהרגו בהפצצה שביצע

צלמים זמניים מורשים

מל"ט "מתאבד" ישראלי נצפה טס בימים האחרונים מעל אזור הגבול בין אזרבייג'ן לארמניה – כך דווח בוושינגטון פוסט. באתר העיתון התפרסם סרטון שבו נראה לכאורה מל"ט מסוג "הארופ", תוצרת התעשייה האווירית לישראל, בשמי מחוז נגורנו-קרבאך הבדלני, הנתון במחלוקת בין שתי המדינות השכנות.

"אזרבייג'ן משתמשת במל"טים ישראליים כדי לרגל באיראן"

על פי דובר מטעם משרד ההגנה של ארמניה, המל"ט המתאבד שימש לתקיפת אוטובוס ובו "מתנדבים ארמניים". בדברים שמסר הדובר, ארסטורן הובהאניסיאן, לסוכנות הידיעות הרוסית "ריה נובוסטי", בתקיפה נהרגו שבעה בני אדם. בפוסט שהעלה הדובר בעמוד הפייסבוק שלו הוא טען כי המל"ט הופעל בידי כוחות אזריים.

עוד על הלחימה באזרבייג'ן:
העימותים במחוז הבדלני באזרבייג'ן: באקו הכריזה על הפסקת אש
קרבות קשים בין אזרבייג'ן וארמניה: "החמורים ביותר מאז 1994"

עשן מיתמר בחבל נגורנו-קרבאך אחרי שכוחות הבדלנים הנתמכים בידי ארמניה הפילו מל"ט של צבא אזרבייג'ן, 4 באפריל 2016. רויטרס
הפסקת אש שברירית. הפצצת מל"ט של כוחות אזרבייג'ן במחוז נגורנו-קרבאך/רויטרס

ה"הארופ" הכלי טיס בלתי מאויש המוגדר "חימוש משוטט מתקדם". הוא מכונה מל"ט "מתאבד" משום שבעת הצורך הוא מתרסק על מטרתו על מנת להשמיד אותה. ה"הארופ" מצויד בחיישן המאפשר למפעיל שלו לחפש, לאתר ולתקוף בדייקנות מטרות נייחות או ניידות, ביבשה או בים, בטווחים ארוכים. המל"ט נושא עמו מתעד שיודע לזהות מטרות, לעקוב אחריהן ולשדר תמונה לאחור, וברגע ההחלטה של המפעיל לתקוף הוא מתנגש במטרה ומתפוצץ.

תיעוד המל"ט בא במקביל להפסקת אש שברירית במחוז נגורנו-קרבאך, הנמצא במוקד מחלוקת משנות ה-90, לאחר שהבדלנים הצהירו על נאמנותם לארמניה והכריזו על הקמת מדינה עצמאית. אזרבייג'ן והבדלנים הסכימו השבוע להפסיק את הלחימה בתום ארבעה ימי לחימה עקובים מדם, אולם מאז הופרה הפסקת האש פעמים רבות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנגש במטרה ומתפוצץ. מל"ט מסוג "הארופ"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully