וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המפלצת מלוך נס נצפתה בלונדון? התיעוד שמטריף את הממלכה

6.4.2016 / 12:03

יצור עצום ומסתורי תועד בווידאו שוחה בנהר התמזה שבלונדון - וכעת רבים מנסים להבין מה פשר הסרטון, מה הסיכוי שהוא מפוברק והאם זו באמת המפלצת מלוך נס שקפצה לביקור פתע. תגידו לנו אתם

יוטיוב

לפי האגדה האורבנית, המפלצת המסתורית מלוך נס חיה וקיימת לה אי שם במים העכורים של אגם לוך נס שבסקוטלנד, אך כעת נראה שהיא - כמו כולנו - זקוקה לנופש, ואיזה יעד תיירותי מושלם יותר מלונדון? בסרטון חדש שפורסם ביוטיוב ב-1 באפריל (תאריך מפוקפק), נראה יצור מסתורי, לכאורה המפלצת מלוך נס, שוחה במי נהר התמזה, ליד ה-O2.

מה שוחה בנהר התמזה?. צילום מסך
מישהי קפצה לבקר? תיעוד של יצור מסתורי במי נהר התמזה, לונדון/צילום מסך

מי שצילם את הסרטון, פן פלייט, נמצא בדיוק על רכבל שעבר מעל הנהר ליד גריניץ' כשהבחין בדמות החשודה. בקטע הקצר, נראית הדמות המסתורית עולה על פני המים לשניות אחדות וחוזרת שוב אל מתחת לפני המים כשצל גדול נראה מתחתית הנהר. האם זה לוויתן, צוללת מוזרה או שמא זו באמת המפלצת מלוך נס? מאחר שהסרטון פורסם ב-1 באפריל, ברשת סבורים שמדובר במתיחה, אולם זה לא לגמרי בלתי סביר שפן באמת ראה שם משהו - כי זו לא הפעם הראשונה שיצור יוצא דופן נצפה בנהר הלונדוני.

בינואר 2006, לוויתן בקבוק בילה כמה ימים בנהר התמזה כשהלך לאיבוד בדרכו למים העמוקים של האוקיינוס האטלנטי הצפוני. אלפים הגיעו לצפות בו שוחה בנהר, רק שלצערם הוא מת במהלך מבצע החילוץ שלו.

אגב, גם בשנת 2014 פורסם שהמפלצת מלוך נס עברה דירה לאנגליה - לאגם וידרמיר. לעומת זאת, ספר חדש העוסק במפלצת האגדית טוען כי מקורה הוא בכלל המצאה של שיכור בריטי ומשבר תיירות בסקוטלנד בשנות ה-30 של המאה הקודמת. לפי הספר, קבוצה של בעלי מלונות בסקוטלנד התקבצה כדי למצוא פתרון לשוק התיירותי הדל, וחשבה על רעיון: לטעון כי באחד האגמים המקומיים חיה מפלצת, דבר שימשוך תיירים רבים למדינה. וכמה שהם צדקו. על פי הערכות שונות, עשרות מיליוני לירות שטרלינג נכנסו לקופת המדינה - רק מתיירים שהגיעו לאגם לוך נס כדי לחפש את נסי בעצמם.

עוד באותו נושא

האם נמצא מקום המחבוא הסודי של המפלצת מלוך נס?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully