וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחיל למראה: מהי מפלצת הים עם השיניים החדות שנמצאה בחוף?

24.2.2016 / 10:29

"מפלצת ים" מלחיצה עם שיניים חדות נשטפה אל חוף אגם באוסטרליה - וגם אנחנו תוהים מה זה ולמה זה נראה כמו יצור מהסיוטים שלנו?

מתוך יוטיוב עריכה: טל רזניק

בסרטון: תיעוד של מפלצת ימית שנסחפה לחוף בספרד

יצור קריפי למדי, שנראה כמו הכלאה בין תנין לצלופח, נשטף אל גדות אגם אוסטרלי ומעורר סערה ברשת. בחור בשם איתן טיפר צילם את היצור שוכב מת על חוף אגם מאקרי שבניו סאות' ויילס - ופרסם את התמונה ברשתות החברתיות בניסיון להבין מהו היצור המפחיד הזה. ההשערה הרווחת ברשת היא שמדובר ברצועון דג-זנב גדול, או שהתמונה פשוט עברה פוטושופ רציני.

מומחה הדגים האוסטרלי, מארק מקגרואטר, ניסה לשים סוף לשמועות וסיפר לדיילי מייל אוסטרליה שלדעתו מדובר בצלופח כידון, סוג נדיר מאוד של צלופח שמקורו במים העמוקים של החוף המזרחי באוסטרליה. "זו הפעם הראשונה שאני רואה דג כזה בשר ודם", הוא אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נושך כמו תנין, מחשמל כמו צלופח. יצור מפלצתי נמצא בחוף אגם באוסטרליה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדבריו, לא ברור מה גודלו של הצלופח שמופיע בתמונה מאחר שזווית הצילום מטעה, "הם יכולים להגיע לאורך של 1.8 מטרים, אולם קשה לקבוע מהתמונה הזאת כמה גדול הוא", אמר מקגרואטר. לצלופח הכידון יש גוף ארוך, לסתות דקות וארוכות ושיניים מחודדות וגדולות בקדמת הלסת התחתונה. הוא מגיע לעומק של 100 מטרים כשהוא מחפש אחר דגים וסרטים, מהם הוא ניזון. זה כמעט בלתי אפשרי ללכוד אותו כי הוא נוהג בפראות כשהוא נתפס בציוד דיג ומאלץ דייגים לחתוך את הרשת ולשחררו.

עוד באותו נושא

מה זה ה"חייזר" הזה שהגיע בקופסא מסתורית בדואר?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מי זה היצור המתוקי הזה?/מערכת וואלה, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully