וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה ה"חייזר" הזה שהגיע בקופסא מסתורית בדואר?

3.2.2016 / 8:08

מחזיק שיא גינס ביזארי, טוד ריי, קיבל מבחור מסתורי קופסא ובה יצור קטן ומעוות שנראה כמו חייזר. התמונות שלו עוררו סערה ברשת כשרבים מנסים להבין האם מדובר ביצור מכוכב אחר או בעובר פגום של חיה

venicebeachfreakshow

האיש בעל האוסף הגדול ביותר בעולם של חיות עם שני ראשים (כן. יש תואר כזה והוא גם קיבל עליו הוקרה בספר השיאים של גינס), קיבל בדואר קופסא ובה יצור מסתורי ומעוות שנראה כמו עובר מת של חייזר. כמובן שהתמונות של היצור המבחיל הזה הצליחו לעורר היסטריה ברשת כשרבים מנסים להבין מה זה בעצם הדבר הזה ומה הסיכוי שמדובר ביצור שלא מהכוכב הזה.

ריי טוען שהיצור כל כך מוזר שהוא מתקשה אפילו להעניק לו שם, דבר שהוא נוהג לעשות לכל בעלי החיים שבאוסף הקריפי שלו. "לא הייתי ממהר להגיד שזה חייזר, אם כי יש לו בהחלט מאפיינים של חייזר", הוא מספר ל- Huffington Post, "אורכו כ-30 ס"מ ויש לו מעין אוזניים מוזרות מתחת לראש. יש לו עיניים גדולות ומשונות ומשהו מוזר יוצא לו מהפה".

האם זה חייזר?. צילום מסך
האם זה חייזר?/צילום מסך

הנסיבות שהובילו את היצור הזה לידיו של ריי מסתוריות כמעט כמו היצור עצמו, "קיבלתי שיחה מבחור באריזונה שסיפר שהוא מצא יצור מת בחצר הבית שלו. אני מקבל הרבה שיחות כאלה", סיפר ריי. הוא ביקש לראות את היצור ובמקום שהבחור המסתורי ישלח לו תמונה שלו, הוא שלח לו את היצור בדואר. ריי מודה שהוא ניסה ליצור קשר עם השולח כדי לברר פרטים נוספים על היצור המוזר, אולם לא הצליח למצוא את כתובתו של השולח על הקופסא שהגיעה אליו. "אם אתה קורא את זה, בבקשה צור איתי קשר", הוא ביקש.

ריי יצר קשר עם מומחים לבעלי חיים כדי לקבל דעה נוספת בנושא, אולם נותר ללא תשובה חד משמעית. "זה בהחלט יכול להיות עובר פגום של כל מיני חיות שומות. נראה שמדובר בתערובת של רקמות שונות", מסרה כריסטינה סימונס מגן החיות בסן דייגו, "אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרקמה בראשו לא תואמת את העקביות או את הצבע של הרקמות האחרות. גם העיניים והגוף לא נראים כאילו הגיעו מאותו המקור של רקמות הפנים".

עוד באותו נושא

מהו ה"חייזר" שגרם לאמריקאים להשתגע לחלוטין?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הצד הזה מצטלם טוב יותר/מערכת וואלה, צילום מסך

גם במחלקת "משחקים ודגים" באריזונה לא היה קונצנזוס בנושא. התאוריות נעו בין סנאי לעובר של חזיר מעוות ועד לעובר של דוב שנמצא עדיין בשק מי השפיר שלו. ראש המחלקה, לריסה א. הרדינג, מסרה בתגובה שהיצור חייב לעבוד בדיקת DNA על מנת שתהיה להם תשובה חד משמעית לגביו. אז מה אתם חושבים שזה?

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully