וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא מקום המחבוא הסודי של המפלצת מלוך נס?

21.1.2016 / 10:03

אם היא באמת קיימת, אז ככל הנראה התגלה מקום המחבוא של המפלצת מלוך נס - בקטע מים שמול חופי אינברנס. התעלה העמוקה שהתגלתה באגם מרמזת ששם היא הצליחה להסתתר מאיתנו כל השנים האלה (שוב - אם היא קיימת בכלל)

צילום מסך

את המפלצת מלוך נס - או כל זכר ממנה - עדיין לא מצאו, אבל מתברר שמקום המחבוא הסודי של המפלצת (אם היא באמת קיימת) נמצא לו אי שם במעמקי לוך נס, בתעלה העמוקה ביותר באגם. על פי ה"דיילי מייל", מקום המחבוא נמצא בקטע מים שמול חופי אינברנס - ואותו מצא הדייג קית' סטיוארט בן ה-43 כשמיפה את מעמקי האגם והצליח לחשוף תעלה עמוקה שמשנה לחלוטין את מה שחשבנו על האגם הזה.

עד כה, האמונה הרווחת הייתה שעומקו של אגם לוך נס מגיע עד כ-245 מטרים, אולם סטיוארט מצא ממש לפני כשבועיים נקודה עמוקה אפילו יותר, כ-270 מטרים מתחת לפני המים הנמצאת כ-15 ק"מ מזרחה לאינברנס. על פי השערותיו של סטיוארט, במקום העמוק ההוא, שזכה להיקרא על שמו ("התהום של קית"), מסתתרת או הסתתרה המפלצת האגדית.

"לא האמנתי לקיומה של המפלצת עד שזה קרה", סיפר סטיוארט ל'דיילי רקורד', "לפני שבועיים קיבלתי תמונת סונאר של מה שנראה כמו אובייקט ארוך עם דבשת שוכב בקרקעית הים. כשסקרתי את המקום בשנית, הוא לא היה שם. זה מאוד סקרן אותי אז המשכתי לחפש ומצאתי תעלה. מדדתי את עומקה עם הציוד המיוחד שלנו והגעתי לעומק של 270 מטרים. חזרתי על הבדיקות מספר פעמים כדי לאמת אותן".

האם נמצא מקום המחבוא של המפלצת מלוך נס?. צילום מסך
אתם עדיין מאמינים לזה? המפלצת בלוך נס הסתתרה בתעלות/צילום מסך

"אולי האגדה המקומית המספרת על מערות תת ימיות שחיברו בין לוך נס לאגמים אחרים נכונה", הוא הוסיף, "ברור שיש לבצע מחקרים נוספים כדי לדעת בבירור, אבל זה נתון מעניין".

גארי קמפבל, נשיא מועדון המעריצים של המפלצת מלוך נס, מסכים עם טענותיו של סטיוארט. "התגלית החדשה מוסיפה מימד נוסף לסיפור. כפי שנמצאה תעלה אחת, יכול להיות שיש עוד תעלות בלוך נס שהופכות אותה לעמוקה יותר. זה יכול להסביר איך המפלצת ומשפחתה הצליחו להסתתר מאיתנו ומדוע זה כמעט בלתי אפשרי לתפוס אותם". אה, אוקי. עכשיו יש לה גם משפחה.

עוד באותו נושא

האם התגלתה האמת מאחורי אגדת המפלצת מלוך נס?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • לוך נס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully