וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק הצליח: עובדות אייר פראנס לא יחויבו לטוס לאיראן

חברת התעופה הצרפתית חייבה את עובדותיה להתאים את עצמן לכללי הלבוש ברפובליקה האסלאמית, המחייבים אותן לעטות רעלה עם נחיתתן במדינה. הסכם בין נציגי העובדים להנהלה יאפשר להן לסרב לעבוד בקו מבלי לספוג קנסות

מטוס בואטינג 747 אייר פראנס. ShutterStock
מחדשת את טיסותיה לאיראן אחרי שמונה שנים. מטוס של "אייר פראנס"/ShutterStock

חברת התעופה הצרפתית "אייר פראנס" תאפשר לעובדותיה שלא לעבוד בקו הטיסות החדש של החברה לאיראן – כך נמסר אתמול (שני) בהודעה רשמית. זאת בעקבות מחאתן של עובדות החברה לעטות רעלה בזמן שהותן ברפובליקה האסלאמית ושיחות שהתקיימו בין נציגי העובדים לבין ההנהלה.

אייר פראנס תטוס לטהראן שלוש פעמים בשבוע החל מ-17 באפריל. מי שתסרב לעבוד בנתיב החדש תועבר ליעד אחר, מבלי שיינקטו נגדה צעדי ענישה. מזכר שנשלח לצוות העובדות דרש מהם לעטות רעלה עם הגעתן לבירת איראן וללבוש מדים עם שרוולים ארוכים ולא חצאיות שמגיעות עד לברך. נהלים אלו תקפים כבר בטיסות ליעדים אחרים, כמו ערב הסעודית.

ואולם, איגוד העובדים באייר פראנס דרש שהטיסות לטהראן יהיו על בסיס התנדבותי וכל מי שיסרב לכך בשל ההגבלות לא יידרש לשלם קנס. אייר פראנס השהתה את טיסותיה לאיראן ב-2008, אך מיהרה לחדשן לאחר החתימה על הסכם הגרעין בין המעצמות לטהראן ולהסרת רוב הסנקציות עליה.

עוד ידיעות מהעולם
"סכנה למלחמה כוללת": הקרבות בין אזרבייג'ן לארמניה נמשכים
האקרים חשפו פרטי 50 מיליון אזרחים טורקים: "טראמפ גרוע מארדואן"
עם חזיר בר ירוי, שרה פיילין נחלצת לעזרת טראמפ: "מנהיג אמיץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully