וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם חזיר בר ירוי, שרה פיילין נחלצת לעזרת טראמפ: "מנהיג אמיץ"

מושלת אלסקה לשעבר, שמסייעת לקמפיין של המועמד הרפובליקני המוביל, קראה לתושבי ויסקונסין להצביע עבורו לנוכח פיגורו בסקרים. "הצביעו עבורו כדי להחזיר את אמריקה לגדולתה". ואולם, התמונה שהעלתה הרגיזה לא מעט גולשים: "אף אחד לא רוצה לראות חיה מתה"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין עוררה היום (שני) סערה, כשפרסמה בפייסבוק שלה תמונה ובה היא נראית לצדו של חזיר בר ירוי. התמונה צולמה בוויסקונסין, שם יתקיימו מחר הפריימריז הרפובליקניים והדמוקרטיים. פיילין, שהתמודדה על תפקיד סגנית נשיא ארצות הברית ב-2008, תומכת במועמד הרפובליקני המוביל דונלד טראמפ, שנמצא בפיגור במדינה אחרי הסנאטור טד קרוז.

"בוויסקונסין! ביום שלישי, עליכם להוביל אותנו קדימה, כדי להישאר חזקים ועצמאים מהסטטוס-קוו של הממסד, כך שההצבעה שלכם תשקף באמת את הרוח האופטימית שלכם ואת התשוקה שלכם לעבוד", כתבה.

"לעובדים קשיי היום של ויסקונסין מגיע יותר מחזרה על הרעיונות של הממסד שהובילו את המדינה הנהדרת הזאת להפסיד לאובמה ב-2012 ב-200 אלף קולות", הוסיפה. "המשחק המתמשך של האליטה הפוליטית יבטיח להילרי ניצחון אלא אם נגיד להם: 'מספיק!' ונצביע עבור הנהגה חדשה ואמיצה, ששמה את האינטרסים שלכם לפני הפוליטיקה של המפלגה. הצביעו עבור דונלד טראמפ כדי להחזיר את אמריקה לגדולתה". את דבריה סיכמה בהזמנה להשתתפות במטווח ירי במדינה.

ואולם, לא מעט גולשים הסתייגו מהתמונה שהעלתה. "חיה מסכנה וחסרת ישע, ההרג שלה מביא לכזאת שמחה? ובדיוק כשהתחלתי לחבב את שרה. אולי אני צריך לחשוב מחדש על התמיכה שלי בגברת פיילין. למה היא לא צדה במקום?", כתב אחד מהם. מגיב אחר כתב: "אני תומך בכל עניין הנשק והציד, אבל אני לא חושב שזה צעד נכון ויש מי שיתרגז על כך! היה אפשר לבחור משהו טוב יותר! אף אחד לא רוצה לראות חיה מת".

מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין לצד חזיר בר שצדה בוויסקונסין, ארצות הברית, אפריל 2016. פייסבוק, צילום מסך
קראה לתושבים להגיע למטווח ירי. פיילין לצד חזיר הבר/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully