וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השיב לי את הראייה": הקרניות של מאיר דגן הושתלו בקשיש מתל אביב

5.4.2016 / 11:29

אברהם גיאן, בן 81, התרגש לגלות כי הקרניות שהושתלו בעיניו השתייכו לראש המוסד לשעבר, שהלך לעולמו לפני כשבועיים וחצי: "כולנו חייבים לאיש הזה, ועכשיו במיוחד אני כי אני רואה בזכותו"

צילום: דנה ירקצי, באמצעות סמארטפון של וואווי - Huawei

שבועיים וחצי לאחר שהלך ראש המוסד לשעבר מאיר דגן לעולמו גילה הבוקר (שלישי) אברהם גיאן, תושב תל אביב בן 81, כי הקרניות של דגן הושתלו בעיניו. כשהגיע הבוקר למעקב במרפאת עיניים של בית החולים איכילוב, ימים אחדים לאחר שעבר את ההשתלה, הוא התרגש עד דמעות מהתגלית. "רק היום גיליתי שהקרניות של מאיר דגן הושתלו אצלי, הייתי בהלם", סיפר גיאן לוואלה! NEWS.

גיאן סיפר כי זוהי הפעם השנייה שהוא עובר השתלת קרנית, הפעם הראשונה הייתה ב-1998. "זה מאוד משמח, מאוד מרגש. הקרנית הושתלה בעין שמאל לפני עשרה ימים, ועכשיו אני מרגיש יותר טוב", הוא סיפר. "כולנו חייבים לאיש הזה, ועכשיו במיוחד אני כי אני רואה בזכותו".

עוד על מותו של מאיר דגן:
ראש המוסד ספד לדגן: "לימד אותנו לשלב עורמה, אומץ לב ותחבולה"
"בזכות מאיר ישנו בשקט": הילד שנולד ברכבת סובייטית וגדל להנהיג את המוסד
מהפצצת הכור בסוריה לחיסול אל-מבחוח: המבצעים שיוחסו למוסד תחת דגן

אברהם גיאן קרניות העיניים של מאיר דגן הושתלו בעיניו. בית החולים איכילוב, אתר רשמי
"מקווה שאזכה ליהנות בשנים הבאות מראייה טובה". גיאן/אתר רשמי, בית החולים איכילוב

גיאן המשיך ושיבח את פועלו של ראש המוסד לשעבר. "האיש הזה תרם רבות למען עם ישראל, ויש לי זכות גדולה שאני רק עכשיו מתחיל להבין אותה", אמר. "אני מודה לצוות מערך עיניים של בית החולים איכילוב על הניתוח שהשיב לי את מאור עיניי, ובעיקר למשפחתו על התרומה. אני מאחל לדגן שיזכה לשכר בעולם הבא, וגם לילדים ולנכדים שלו שיזכו לשכר עבור מעשי הגבורה של אביהם". הוא הוסיף כי הוא כבר חש בשיפור בראייתו. "אני מקווה שאזכה ליהנות בשנים הבאות מראייה טובה, אחרי שנים שכמעט לא ראיתי דבר".

דגן הלך לעולמו ב-17 במרץ בתום מאבק ממושך בסרטן הכבד, והוא למנוחות כעבור שלושה ימים. עוד ביום מותו הודיעה משפחתו על כוונתה לתרום את איבריו של דגן, שהיה חתום על כרטיס "אדי" לתרומת איברים, וקרניות עיניו נלקחו לצורך ההשתלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully