וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבאי בן 26 עלה לגג לתקן את הדוד - ונפל אל מותו: "הקדיש את חייו להצלת חיים"

5.4.2016 / 1:30

כבאי ראשון אלעד יצחקי ממודיעין, השתתף במסגרת עבודתו במבצעי חילוץ ובמצבים מסוכנים רבים, ונהרג כשעלה לגג הבניין לתקן את הדוד ביום חופש. חבריו לתחנה: "היינו בהלם, הוא סייע רבות לקהילה"

רב-כבאי אלעד יצחקי שנהרג מנפילה במודיעין. כבאות תחנת איילון, דוברות כב"ה
לקח חלק באירועים מסוכנים ולבסוף מת בגג ביתו. יצחקי/דוברות כב"ה, כבאות תחנת איילון

טרגדיה במודיעין: כבאי ראשון אלעד יצחקי בן ה-26 נהרג אתמול (שני) בעת שעלה לתקן את דוד השמש בגג בית מגוריו בעירו ונפל מגובה ארבע קומות לפיר בחדר המדרגות. יצחקי הותיר אחריו אישה ותינוק בן חודשיים, ושימש בארבע השנים האחרונות לוחם אש. צוות מד"א שהגיע לבניין פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש, שם קבעו הרופאים את מותו.

להב אסף קטלן, שעבד עם יצחקי, סיפר על ההיכרות עמו. "ביום חמישי האחרון השתתפנו יחד בתרגיל במשמר דוד, שנינו היינו בחדר הפיקוד", אמר. "אנחנו עובדים הרבה יחד, והיום הוא היה בחופשה לטובת סידורים בבית. הוא עלה לגג הבית לסדר את הדוד, ושם מעד ונפל לתוך חדר המדרגות".

קטלן סיפר על עבודתו של יצחקי ועל הימצאותו במצבים מסוכנים בעבר. "הוא היה במספר אירועים מסוכנים, חילץ אנשים מדירות בוערות וסייע רבות לקהילה בהדרכות ובהסברה", אמר. הוא הוסיף כי כששמעו חבריו על מותו, הוכו בתדהמה. "הייתי בהלם גמור, הוא לחם אש מקצועי ואני בטוח שהוא לא לוקח סיכונים מעבר למה שהוא צריך בעבודה. עצוב לי שבחור כזה צעיר, אב לתינוק, הולך מהעולם על כאלה דברים קטנים, במיוחד שהקדיש את חייו להצלת חיים".

הלווייתו של יצחקי התקיימה הלילה בבית העלמין במודיעין. עובדי תחנת הכיבוי איילון, שבה עבד יצחקי, התכנסו לשם התייחדות עם זכרו.

(עדכון ראשון: 23:24)

עוד בוואלה! NEWS:
משפחת המחבל כינסה מסיבת עיתונאים; "אצבעו נכרתה, ישראל ביימה את הפיגוע"
מחר: החרפה בעיצומים במשרדי הממשלה במחאה על פגיעה בתנאי העובדים
"הוא ברח, תגיעו מהר אחותי גוססת": השיחה של שירי סובול למוקד 100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully