וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת המחבל כינסה מסיבת עיתונאים; "אצבעו נכרתה, ישראל ביימה את הפיגוע"

דודו של המחבל שנורה על ידי לוחם כפיר הודיע כי בכוונת המשפחה לתבוע את מדינת ישראל "בגין הנזקים שנגרמו ליקירם". היום יתקיים דיון נוסף בתנאי מעצרו של החייל היורה

צילום: רויטרס, "בצלם; עריכה: שניר דבוש

משפחתו של עבד אל-פאתח א-שריף, המחבל שתועד כי חוסל בידי חייל צה"ל לאחר שנוטרל בחברון, כינסה אמש (שני) מסיבת עיתונאים בעקבות תוצאות נתיחת גופתו. במסיבת העיתונאים, שנערכה במשרדי מושל חברון, השתתף גם הפתולוג הפלסטיני שנכח בנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הפתולוג ריאן אל-עלי אמר כי בנתיחת הגופה עלה כי בא-שריף פגעו שבעה או שמונה קליעים, שגרמו לו ל-17 פגיעות חיצוניות ופנימיות. לדבריו, הייתה הסכמה בינו לבין צוות המנתחים הישראלים כי אף אחת מהפגיעות לא יכולה הייתה להביא למותו באופן כה מהיר, מלבד הקליע שפגע בראשו ושבר את גולגולתו.

הרופא הוסיף כי בדוח המפורט שכתב בעקבות הניתוח מצוין גם כי "אצבע הזרת ביד ימין של א-שריף נכרתה כתוצאה משימוש בחפץ חד". מושל חברון כאמל חמיד, שהשתתף גם הוא במסיבת העיתונאים, אמר כי "העולם אחראי לעצור את פשעי ההוצאות להורג בשטח שמבצעת ישראל, ולשפוט אותה על פשעיה. קטיעת האצבע ביד ימינו של השהיד מוכיחה כיצד ישראל מביימת (פיגועים) באמצעות גופם של השהידים".

שלשום הודיע הפתולוג הפלסטיני כי הגורם למות המחבל היה הירי בראשו שנעשה על ידי חייל חטיבת כפיר. לפי דיווחים שונים בכלי התקשורת בארץ, הצוותים הישראליים בנתיחה אישרו את קביעתו.

עוד בוואלה! NEWS:
הפתולוג הפלסטיני: המחבל מת מירי החייל החשוד בהריגתו
משפחת החייל היורה ביקרה אותו במעצר: "מאוכזב שמפקדיו מעידים נגדו"
מנכ"ל "בצלם" על ירי המחבל בחברון: "מזועזעים מאדישות הסובבים"

הפתולוג הפלסטיני שהשתתף בנתיחת גופת המחבל: הוא מת מהירי לראשו. ספק 500
"העולם אחראי לעצור את פשעי ההוצאות להורג בשטח שמבצעת ישראל", מסיבת העיתונאים בחברון/ספק 500

נציג המשפחה פתחי א-שריף, דודו של המחבל, הודיע כי בכוונתה להגיש תביעה בבית המשפט הישראלי "בגין הנזקים שנגרמו ליקירם". כמו כן, דרש נציג המשפחה מהרשות הפלסטינית לפנות לבית הדין הבינלאומי בשל "הוצאתו להורג" של א-שריף, וקרא לכל הגורמים הרלוונטיים, בהם ארגוני זכויות, לפעול כדי להשיב את גופתו לידי המשפחה. הדוד מסר כי המשפחה מתכננת להגיש גם תביעה אזרחית בגין הנזק שנגרם לה.

היום ייערך דיון נוסף בתנאי מעצרו של החייל החשוד בהריגת המחבל בבית הדין הצבאי בקריה. ביום שישי האחרון שוחרר החייל למעצר פתוח בבסיס צבאי תחת מגבלות של איסור החזקת טלפון ונשיאת נשק ואיסור יצירת קשר ישיר או עקיף עם עדים. בסוף השבוע נפגשו עמו הוריו, לאחר כשבוע שבו לא יכלו לעשות זאת בשל מעצרו. אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו אמש תמיכה בחייל, אוהד הקבוצה, באצטדיון טדי שבבירה. הם החזיקו שלט עם שמו של החייל, שעדיין אסור בפרסום, לצד הכיתוב: "כולנו איתך".

(עדכון ראשון: 22:47)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי בית"ר ירושלים מחזיקים שלט בעד החייל שירה במחבל בחברון באצטדיון טדי, אפריל 2016. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מחזיקים שלט בעד החייל, אמש באצטדיון טדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully