וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הצעירה שמתה בפרו עדיין ממתינה להטסת גופתה לארץ

העברת גופתה של שירה רוט בת ה-21, שנמצאה ללא רוח חיים באוטובוס בדרכה חזרה מטיול במדינה הדרום-אמריקנית, מתעכבת בשל הליכים בירוקרטיים. שגריר ישראל בפרו והפרקליטות המקומית ייפגשו במטרה לזרז את שחרור הגופה

: שירה רוט נהרגה בטיול בפרו. פייסבוק, צילום מסך
שחרור הגופה מתעכב עקב בירוקרטיה. שירה רוט/צילום מסך, פייסבוק

משפחתה של שירה רוט בת ה-21, תושבת מעלה אדומים שנהרגה במהלך טרק בפרו בשבוע שעבר, ממתינה כעת בקוצר רוח להבאת גופתה לארץ. שחרור הגופה מתעכב בימים אלה בפרו בשל הליכים בירוקרטיים שונים, וכן בשל החשש במדינה הדרום-אמריקנית מפני תביעות של חברת הביטוח. היום (שני) תתקיים פגישה בין שגריר ישראל בפרו ואנשי הפרקליטות והתובע המקומי, זאת במטרה לשחרר את גופתה של רוט ולהביאה לישראל במהירות האפשרית.

רוט נהרגה ביום חמישי האחרון, אז חשה ברגע במהלך טיול בצפון מערב פרו. היא נמצאה ללא רוח חיים באוטובוס בדרכה חזרה מהטיול. משפחתה עודכנה בפרטים זמן קצר לאחר מכן, והטיפול בהעברת גופתה ארצה החל עוד בשבוע שעבר. אביה, הלל, הודיע על מותה בעמוד הפייסבוק שלו. "בצער רב נודע לי שבתי האהובה שירה רוט נהרגה בטרק בפרו. משרד החוץ אישר את הפרטים. הקונסול בפרו מטפל בהעברת הגופה. המשרד בודק יחד עם השלטונות המקומיים את סיבת המוות", כתב.

ממשרד החוץ נמסר כי מרגע שנודע על מותה של רוט בפרו, פעלה המחלקה לישראלים באגף קונסולרי, בסיוע השגריר והקונסולית במדינה, כדי להתיר את הטסתה של הצעירה לקבורה בארץ. "השגריר בפרו ביקש את התערבות שר החוץ בסוגיה, ומנגד, שוחח סמנכ"ל משרד החוץ עם שגריר פרו בישראל והעמידו על הצורך לעשות הכול כדי להתיר הטסתה לאלתר לישראל. המגעים נמשכו לאורך סוף השבוע וכללו גם פנייה באמצעות יחידת האינטרפול במשטרת ישראל ונספחי המשטרה בדרום אמריקה. אנו שותפים לתחושות המשפחה ולא חוסכים כל מאמץ להביא את שלטונות פרו להכרה בדבר הצורך להתיר הטסת הארון ארצה", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
בג"ץ ביטל את צווי אטימת בתי הנאשמים בהריגת אלכסנדר לבלוביץ'
שש שנים אחרי ששכלה את בעלה בתאונה, בנה בן ה-5 נהרג בהתנגשות בעץ
בית הדין דחה את בקשת שרה נתניהו לפסול את הרכב השופטים בתיק גיא אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully