וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנים אחרי ששכלה את בעלה בתאונה, בנה בן ה-5 נהרג בהתנגשות בעץ

דב גיל-הר

4.4.2016 / 0:30

לפני שש שנים, כשבעלה של זינב מסראוה נהרג בתאונת דרכים, היא נשאה ברחמה את בנו. בסוף השבוע האחרון היא איבדה גם את עמראן, ושתיים מבנותיה נפצעו קשה. קרוב משפחתה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "לא יודע מה אפשר לעשות עכשיו"

צילום: שלומי גבאי. עריכה: ניר חן

שש שנים אחרי שאיבדה בתאונת דרכים בוואדי ערה את בעלה, הגורל היכה שוב בזינב מסארוה. ביום שישי היא איבדה בתאונת דרכים את בנה בן ה-5 עמראן, ושתיים מבנותיה נפצעו אף הן ומאושפזות במצב קשה. מסראוה עצמה נפצעה באורח בינוני, ועברה במהלך הלילה ניתוח בברכה. לדברי דודה, עותמאן גנאיים שעלאן, נסיבות התאונה טרם התבררו, ולא ידוע למה סטה כלי הרכב מנתיבו והתנגש בעץ. להערכתו, ייתכן כי מסראוה ניסתה להימלט מרכב במסלול הנגדי.

מסראוה ושתי בנותיה, רנא וסלמה, נפצעו גם בתאונה שבה נהרג אבי המשפחה. אז היא הייתה בהיריון עם עמראן, שנהרג בסוף השבוע. "האב המנוח אפילו לא ידע שיש לו בן. אלוהים נתן לזינב את הילד במתנה כדי שתשכח קצת מהכאב. אבל לצערנו הטראומה חזרה אחרי שש שנים ולקחה את הילד", סיפר שעלאן בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, בזמן שביקר את מסראוה בבית החולים הלל יפה שבחדרה.

"לא עזבנו אותה. עזרנו לה, עודדנו אותה וכל הזמן היינו איתה, עד שהיא נרגעה. אבל בסופו של דבר קרה שוב אסון. אני לא יודע מה אפשר עכשיו לעשות כדי להרגיע אותה ולבשר לה את הבשורות הקשות. היא יודעת רק על הבן שמת ולא יודעת על הבנות הפצועות. אנחנו מסתירים את דבר פציעת הבנות ממנה. אני מקווה שהיא תתגבר על זה לאט לאט. אין מנוס מזה".

עוד בוואלה! NEWS:
בתוך שעות ספורות: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות במרכז ובשרון
שבת קשה בכבישים: רוכב אופנוע נהרג, ארבעה נפצעו בתאונות שונות
הרוגה וחמישה פצועים, בהם שלושה קשה, בתאונת דרכים חזיתית בערבה

עותמאן גנהיים שעלאן על הטרגדיה הכפולה במשפחתו. מערכת וואלה!
טרגדיה כפולה על הכביש. עמראן/מערכת וואלה!

התאונה אירעה בשעות הצהריים ביום שישי האחרון. כלי רכב שבו נסע מסארוה התנגש בעץ סמוך לקיבוץ בחן שבעמק חפר. אחת הילדות שהיו ברכב, שנפצעו באורח קשה, חולצה מהרכב לאחר שנלכדה בו. צוותי מגן דוד אדום העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לשלושה בתי חולים: לניאדו שבנתניה, מאיר בכפר סבא והלל יפה שבחדרה. מותו של עמראן נקבע זמן קצר לאחר התאונה.

סגן מנהל מרחב שרון במד"א, עמית דילאון, שטיפל בנפגעים במקום, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד. הבחנו ברכב שהתנגש בעץ, מחוץ לרכב שכבו ארבע פצועות, שתי נשים ושתי ילדות וברכב נלכד ילד נוסף".

(עדכון ראשון: 22:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונה בעמק חפר- שלוש ילדות נפצעו באורח קשה בהתנגשות רכב בעץ ליד קיבוץ בחן. מד"א
"כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד". זירת התאונה, שלשום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully