וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות ספורות: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות במרכז ובשרון

3.4.2016 / 18:53

בתאונה הראשונה, פגע רכב פרטי בשני בני אדם שרכבו על אופנוע. מותו של הגבר נקבע במקום והאישה שרכבה עמו נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא. ארבע שעות לאחר מכן נפגע מרכב רוכב אופנוע אחר במחלף רוקח בתל אביב

צילום: דוברות מד"א, עריכה: מתן חדד

רוכב אופנוע כבן 35 נהרג היום (ראשון) מפגיעת רכב בצומת פרדסיה שבכביש 4. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, ובהם אישה כבת 40 שרכבה עמו על האופנוע ונפצעה באורח קשה. השלושה האחרים, שנסעו ברכב הפוגע, נפצעו באורח קל. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את ארבעת הפצועים לבית החולים מאיר בכפר סבא. מדוברות משטרת מרחב שרון נמסר כי נפתחה חקירה ובעקבות התאונה נחסם הכביש זמנית לתנועה.

סמוך לשעה 18:18 אירעה תאונה נוספת שבה היה מעורב רוכב אופנוע. הרוכב, גבר כבן 30, נפגע מרכב בכביש 20 לכיוון דרום במחלף היציאה לרוקח. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו. נוסעת מהרכב הפרטי שפגע בו נפצעה באורח קל וטופלה במקום.

התאונה בכביש 4 אירעה בסביבות השעה 14:30. חובש רפואת חירום במד"א שניר שמחי, שהגיע למקום עם קבלת הדיווח, סיפר: "בשולי הכביש סמוך לאופנוע שכבו שני הרוכבים. גבר כבן 35, שסבל מפציעה רב מערכתית, היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח. הרוכבת השנייה, אישה כבת 40 נפצעה באורח קשה מאוד וטופלה בניידת טיפול נמרץ של מד"א. שלושה מנוסעי הרכב שנפגעו באורח קל מפונים לבית החולים מאיר כשהם בהכרה מלאה".

עוד בוואלה! NEWS:
הפצועה מראש העין: "הייתי עם הראש בטלפון - ופתאום הרגשתי את הסכין"
הפתולוג הפלסטיני: המחבל מת מירי החייל החשוד בהריגתו
בדרך לדיון שלישי: ההכרעה על קיצור עונשו של קצב נדחתה ליום רביעי

תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 צומת פרדסיה לדרום בין רכב פרטי לרכב דו גלגלי.. מד"א
זירת התאונה. צומת פרדסיה, היום/מד"א

פרמדיקית מד"א ליבנת בורשטיין, שהגיעה לזירה באיילון, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, רוכב האופנוע, גבר כבן 33 שכב על הכביש סמוך לאופנוע שנפגע קשות כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעות שלו היו אנושות ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי מתחילת שנת 2016 נהרגו עשרה רוכבי אופנועים וקטנועים בתאונות דרכים. "התאונה בכביש 4 היא המשך ישיר לסוף שבוע קטלני בכבישים, שבמהלכו נהרגו ארבעה בני אדם בתאונות דרכים, אחד מהם הוא רוכב אופנוע", נמסר מהעמותה.

מנתוני "אור ירוק" עולה כי 80 בני אדם נהרגו מתחילת השנה בתאונות דרכים. שמואל אבואב, מנכ"ל העמותה מסר: "מדינת ישראל מפקירה את רוכבי האופנועים והקטנועים שלה. התשתיות במדינה מותאמות למכוניות ולכן רוכבים רבים נהרגים בכל שנה בשל מעקות בטיחות שלא מגנים עליהם או בשל צבע הכביש שגורם להחלקה. חייבים להתחיל להתחשב גם ברוכבים עצמם, כדי לצמצם את מספר ההרוגים הגבוה בקרבם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 צומת פרדסיה לדרום בין רכב פרטי לרכב דו גלגלי. מד"א
זירת התאונה בשרון/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully