וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "ננצח ביחד, מי שניסה לתקוע לנו מסמר, הפך את כולנו לפטיש"

3.4.2016 / 0:29

יו"ר האופוזיציה פנה לתומכיו בדף הפייסבוק שלו, והתייחס לטענות נגדו: "להיות מנהיג זה להתמודד גם עם עלילות זדוניות". הוא רמז כי הוא יודע מי אחראי לפתיחת הבדיקה נגדו, והבהיר: "בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג התייחס אמש (שבת) לבדיקה בעניינו, בנוגע לקבלת תרומות שלא כדין לכאורה במהלך הקמפיין לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, וכתב בדף הפייסבוק שלו: "אנחנו נתמודד יחד, אנחנו נוביל יחד ואנחנו ננצח יחד. מי שניסה לתקוע לנו מסמר, הפך את כולנו לפטיש". לטענתו, "להיות מנהיג זה להתמודד גם עם עלילות זדוניות".

"אסור שרוחות רפאים שמנסות לעשות שימוש ברשויות האכיפה כחלק מקמפיין הבחירות יזהמו אותנו ויכניסו לכאן שיטות פוליטיות נקלות", הוסיף, ברמיזה לכך שהוא יודע מי עומד מאחורי פתיחת הבדיקה נגדו. לדבריו, "אסור לנו לאפשר לתופעה הזו לחלחל וצריך לעצור אותה. אני יודע שפעלתי ביושר ובניקיון ובדרך הגונה, כפי שפעלתי כל חיי".

עוד בוואלה! NEWS:
יחימוביץ' על הרצוג: "סיטואציה מביכה; מקווה שהמפלגה לא תשלם מחיר כבד"
הרצוג על בדיקת השחיתות: "מי שעומד מאחוריה - יקבל בעיטה פוליטית"
המהלך להכנסת הרצוג לקואליציה נגוז, אך דווקא דרעי עשוי לייצב אותה

פוסט מתוך פייסבוק של יצחק הרצוג בעניין הבדיקה המשטרתית נגדו. פייסבוק, צילום מסך
"אני יודע שפעלתי ביושר". ההודעה שפרסם הרצוג אמש/צילום מסך, פייסבוק

"ב-48 השעות האחרונות קורה מה שלא ידענו במפלגה שנים רבות", הוסיף. "אני לא מצליח לצלצל חזרה ולענות לאלפי הודעות של כעס, זעם וזעזוע של חברים ופעילים מכל הארץ, מכל המחנות, מכל הגילים, שאינם מוכנים לתת יד לגורמים המנסים להחדיר רעל לתוכנו ולפורר אותנו. אני לא אתן להם להשיג את זה".

הרצוג הבהיר כי "זו שעת מבחן לכולנו. בראשות המפלגה שלנו לעולם לא יעמוד אדם שדבק בו רבב וזה כולל אותי. לכן, מצדי שלא תהיה בדיקה - אלא שיקראו לי, ואני אגיע עם כל התשובות לכל טענה, לכל עלילה, לכל דבר בלע וזדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חברי הכנסת יצחק הרצוג ואראל מרגלית בכנס מפלגת העבודה בתל אביב. ניב אהרונסון
"זו שעת מבחן לכולנו". הרצוג וח"כ אראל מרגלית בכנס מפלגת העבודה בתל אביב, השבוע/ניב אהרונסון

המשטרה בודקת אם הרצוג קיבל תרומות לא כשרות בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, עת שהתמודד מול ח"כ שלי יחימוביץ' על התפקיד. ככל הנראה, העמותה התורמת הסתייעה בהרצוג כאשר שימש שר הרווחה בממשלתו של בנימין נתניהו בשנת 2007. במשטרה אישרו כי נפתחה בדיקה באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעניינו של הרצוג, אך הבהירו כי מנדלבליט לא הורה לפתוח בחקירה נגדו. פרקליט המדינה שי ניצן פסל את עצמו מדיון בפרשה. לדברי ניצן, הוא מנוע מעיסוק בנושא בשל היכרות עם אחד המעורבים בפרשה.

(עדכון ראשון: 20:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully