וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה מהמרכז נאשם במעשים מגונים בשלושה מתלמידיו בני 13-10

1.4.2016 / 11:37

אוהד זאבי, בן 35 מרמת גן, נאשם כי בעת שעבד כמורה לתורה וכמחנך נהג לגעת באיברי המין של שלושה מתלמידיו בשטח בית הספר ומול ילדים אחרים. "הנאשם פגע בתלמידיו בעת שהיה אמון על שלומם וביטחונם"

פתיחת שנת הלימודים בבית הספר אופק ברמלה, 1 בספטמבר 2015. ראובן קסטרו
המעשים המגונים לכאורה נעשו גם מול תלמידים. למצולמים אין קשר לכתבה/ראובן קסטרו

הפרקליטות הגישה הבוקר (שישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד מורה לתורה ומחנך בגין ריבוי מעשים מגונים בשלושה ילדים בני 13-10. המורה, אוהד זאבי, בן 35 מרמת גן, לימד את הקטינים בין השנים 2014-2012. לפי כתב האישום, זאבי נהג לגעת בגבם, בישבנם ובאיבר מינם של תלמידיו, מול ילדים אחרים. הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

לטענת התביעה, בעת שהעביר שיעורי תורה בכיתה, נהג להכניס את ידו מתחת לחולצתו של אחד הילדים, וליטף את גבו מעל ומתחת לבגד. הוא נהג לכאורה גם להכניס את ידו מתחת לתחתוניו של ילד אחר ולגעת בישבנו ובאיבר מינו. עוד נטען כי במקרים רבים, בעת שהילדים עשו מטלות לימודיות מעשירות בבית הספר, נהג לגעת בישבניהם מתחת לתחתונים.

באחד המקרים, במהלך בדיקת שיעורי בית בכיתה, התברר לזאבי כי תלמיד לא הכין שיעורי בית. המורה הנאשם, אשר ישב על כיסא כשפניו אל הכיתה, הורה לקטין לגשת אליו עם חוברת שיעורי הבית, והקטין קם ממקומו ונעמד לצדו כשפניו אל הכיתה. לאחר מכן הכניס זאבי את כף ידו מתחת לתחתוניו של הילד ונגע בישבנו, ואז הוציא את היד והורה לו לחזור למקומו.

בכתב האישום טען זאבי שהוא "יוצר מגע פיזי קרוב עם תלמידיו אך שולל כוונה מינית". עם זאת, נטען בנוסף כי "נסיבות ביצוע המעשים המיוחסים למשיב מלמדים על חומרת מעשיו ועל מסוכנותו הרבה, עת פגע בשלושה מתלמידיו הקטינים, בבית הספר, שעה שהיה אמון על שלומם וביטחונם ובכך ניצל את האמון הרב שרחשו לו תלמידיו. העובדה שהמשיב ביצע את המעשים במהלך יום לימודים בבית הספר ובנוכחות תלמידים אחרים, מלמדת על תעוזתו ועל תחכום בבחירת מקום ביצוע העבירה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
בדיקת חשבונות, עדויות מהמשפחה והחרמת מסמכים: השר דרעי תחת חקירה
"רצה להציל, לא להרוג": החל הדיון בשחרורו של החייל היורה למעצר פתוח
אפליה ופשעי שנאה: טרנסג'נדרים מתלוננים על התעללות מצד המערכת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully