וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הרוגים במתקפה של צבא אסד על בית חולים ובית ספר ליד דמשק

לפחות 30 בני אדם נהרגו בסדרת הפצצות בעיירה דיר אל-עסאפיר, שעליה ניסה צבא סוריה להשתלט בשבועות האחרונים. זאת בניגוד לתנאי הפסקת האש, שמתירה לחימה רק נגד דאעש. "המתקפה הקטלנית ביותר מאז נכנסה לתוקפה הפסקת האש"

צילום מסך

לפחות 30 בני אדם נהרגו היום (חמישי) ועשרות נפצעו במתקפה של חיל האוויר הסורי בעיירה דיר אל-עסאפיר, שמדרום-מזרח לבירה דמשק – כך דווח ברשת אל-ג'זירה. על פי הדיווח ובהתאם לתיעוד שפורסם מהשטח, בית החולים בכפר נפגע, ובין ההרוגים והפצועים נשים וילדים, כמו גם אנשי הצוות הרפואי.

עוד דווח כי המטוסים תקפו בית ספר בעיירה ואת מרכזי ההגנה האזרחית. "מטוסי קרב ביצעו לפחות עשר תקיפות באזור העיירה דיר אל-עסאפיר, שהובילו לעשרות הרוגים ופצועים", נמסר מהארגון הסורי לזכויות האדם, המנטר אחר הלחימה במדינה. על פי הדיווחים מפעילים בשטח, מדובר באירוע הקטלני ביותר מאז שנכנסה לתוקפה הפסקת האש הכללית במדינה לפני כחודש.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: ארה"ב ורוסיה הגיעו להבנות על עזיבתו של אסד למדינה אחרת
אסד: "סוריה זקוקה לנוכחות צבאית רוסית, גם אם המצב יתייצב"
אחרי שחרור תדמור: תמונות חדשות חושפות את ממדי הנזק שגרם דאעש

תקיפת מטוסי צבא אסד בעיירה דיר אל-עסאפיר, 31 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
בית החולים "הושמד כליל". ילדים שנפגעו מההפצצות, היום/צילום מסך, טוויטר

גורמי האופוזיציה באזור הבהירו כי מניין ההרוגים צפוי לעלות לאחר שיפונו ההריסות. על פי הארגון הסורי לזכויות האדם, בשבועות האחרונים ניסו כוחות צבא אסד להתקדם באזור זה, במטרה לכבוש את דיר אל-עסאפיר ואת אזור אל-רוטה הסמוך, שבפרבריה המזרחיים של דמשק.

"משטרו של בשאר אסד ביצע פשע מלחמה חדש, השקול לפשע נגד האנושות", נטען בהודעה שפרסם ארגון האופוזיציה השולט באזור. עוד נמסר בהודעה כי אחד מחברי הארגון נהרג בתקיפה שכוונה נגד כלי הרכב שבו נסע, וכי בית החולים "הושמד כליל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תיעוד נוסף מדיר אל-עסאפיר, היום:

במסגרת הפסקת האש, שנשמרת ברובה, מותר לכוחות המשטר והאופוזיציה להמשיך ולפעול נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) ונגד ארגוני טרור מוכרים נוספים, דוגמת "ג'בהת א-נוסרה", בלבד. כוחות הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארצות הברית, כמו גם חיל האוויר הרוסי, ממשיכים בתקיפות בעיקר נגד יעדי דאעש, ודווח על כמה מקרים של הפרות של הפסקת האש על ידי גורמים שונים.

תקיפת מטוסי צבא אסד בעיירה דיר אל-עסאפיר, 31 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
נפגעים מההפצצות בדיר אל-עסאפיר, היום/צילום מסך, טוויטר
תקיפת מטוסי צבא אסד בעיירה דיר אל-עסאפיר, 31 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
נפגעים מההפצצות בדיר אל-עסאפיר, היום/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully