וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: שרת ניסה לאנוס תלמידה בחצר בי"ס מול עשרות תלמיידים

31.3.2016 / 8:36

סרטון מסין מתעד שרת בבית ספר תיכון אשר פורץ בעירום מאחת הכיתות, בוחר בתלמידה אקראית ומנסה לאנוס אותה מול התלמידים ההמומים. מסתבר שלשרת יש היסטוריה של מחלות נפש, אולם רופאיו לא חשבו שיהיה מסוכן לסביבה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

תמונות מזעזעות שצולמו השבוע בתיכון בסין, מראות כיצד גבר מצוות המורים מתפשט בשטח בית הספר ומנסה לאנוס תלמידה מול עשרות צעירים המומים. הגבר העירום מחבק את הילדה המפוחדת מאחור בעוד השאר צופים במחזה באימה.

דיווחים מהעיר לינגשן, בה התרחש האירוע, מגלים כי שם משפחתו של החשוד הוא "הו" וכי הוא בן 30 ועובד כשרת במעבדות בבית הספר. עדי ראיה סיפרו כי הו פרץ ממבנה בית הספר ללא בגדים, בחר תלמידה אקראית והחל לתקוף אותה בצורה קשה. הוא דחף אותה כנגד קיר חיצוני של כיתה בעוד היא זועקת לעזרה.

מורה מנסה לאנוס תלמידה. צילום מסך
בחר תלמידה באקראי והחל להטריד אותה./צילום מסך

מורים שהיו בקרבת מקום התערבו והפסיקו את התקרית המחרידה, נדהמים מהתנהגותו של הו שמועסק בבית הספר כבר מספר שנים. הוא נעצר על ידי הרשויות ובתקשורת המקומית דווח כי מתסבר שהוא בעל היסטוריה של מחלות נפש שונות.

דובר המשטרה אמר: "נראה שהחשוד סובל ממחלות נפשיות מאז שנת 2011, אולם רופאיו חשבו כי אינו מסוכן לסביבתו כיוון שלא חווה התפרצות מזה מספר שנים". התלמידה אינה סובלת מנזק גופני אך נשלחה לאבחון למקרה שחוותה טראומה נפשית.

עוד באותו נושא

תיעוד מצמרר: אנס נושא אישה מחוסרת הכרה בדרך לאונס

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully