וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר: אנס נושא אישה מחוסרת הכרה בדרך לאונס

26.8.2015 / 9:52

כמעט שנה אחרי שנאנסה ללא רחמים ברחובות העיר ברמינגהאם - הנאנסת הסכימה לפרסם תיעוד מאותו ערב אכזרי שלא תשכח לעולם בו היא נראת נגררת ע"י האנס - וקוראת כעת לציבור לעזור בלכידתו. "היא מוכנה לעשות הכל כדי שהתוקף לא יסתובב עוד חופשי ברחובות"

wmpolice

תיעוד מצמרר מתקרית אונס של אישה בת 25 מברמינגהאם, אנגליה, שוחרר ע"י המשטרה לציבור עם בקשה לעזרה במציאת האנס. בקטע שצולם במצלמות אבטחה נראה גבר שחור נושא על ידיו אישה מחוסרת הכרה וחוצה עמה את הכביש בדרך למרכז העיר, שם אנס אותה באכזריות.

על אף שלקורבן היה קשה לשחרר את הסרטון ולשחזר מחדש את מאורעות אותו ערב, היא החליטה - אחרי כמעט שנה של חקירה ללא קצה של חוט - להיעזר בציבור במציאת האנס שהרס את חייה. "אל תמהרו לשפוט אותה. זכרו שהאישה הזאת נאנסה ובכל זאת היה לה מספיק אומץ לאפשר לנו לשחרר את הקטע הזה", אמרה דנט קלביי ממשטרת מערב המידלנדס ל"דיילי מייל", "היא מקווה שהתיעוד יצליח לרענן את זכרונו של אחד העדים שהיה במקום כדי שנוכל ללכוד את הפושע".

אנס נושא אישה מחוסרת הכרה. צילום מסך
אנס נתפס בעת מעשה/צילום מסך

באותו ערב, ה-19 באוקטובר 2014, ישבה הנאנסת בבר בברמינגהם ויצאה מהמקום עם גבר שפגשה בבר בשם קווין. השניים דיברו עם החשוד באונס מחוץ לבר, ומאז אותו הרגע היא לא זוכרת כלום מלבד שהתעוררה מאוחר יותר ברחוב טננט שבמרכז העיר.

המשטרה מחפשת גם אחר קווין - כשכל מה שיש בידיהם זו תמונה של הגב שלו - ולא תעצור עד שתמצא את שני החשודים. "אני מפצירה בכם אנשים להסתכל טוב על המסך ולהתמקד בחשוד. אתם מכירים אותו? הייתם באזור בזמן התקיפה?" פונה קלביי בבקשה לעזרה, "אני מעריכה שעבר הרבה זמן מאז, אבל אם הייתם עדים במקום - סיכוי קטן שהמראות האלה ייצאו לכם מהראש. אני פונה גם לאנס ומבקשת ממך שתסגיר את עצמך עכשיו. זו ההזדמנות שלך להסביר לנו מה קרה באותו ערב".

עוד באותו נושא

סיוט של כל הורה: צפו בפדופיל אורב לילדה במסעדה - ותוקף

לכתבה המלאה
גבו של אחד העדים לאונס. newsteam, אתר רשמי
גבו של קווין כפי שתועד במצלמות האבטחה בבר/אתר רשמי, newsteam

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully