וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון ה"שיכורה ברחוב" ששיגע את העולם - מבויים

מילוני בני אדם צפו בסרטון בו נראים גברים מנצלים שחקנית המגלמת שיכורה שהולכת ברחוב ומציעים לה לבוא לביתם. כעת טוענים הגברים הללו: קיבלנו הוראות בימוי והכל היה משחק

צילום מסך

כמעט 7 מיליון איש כבר ראו בשבוע האחרון את הסרטון "נערה שיכורה בציבור – ניסוי חברתי" שעלה ליוטיוב והזדעזעו. בסרטון ניתן לראות צעירה יפהפייה מסתובבת בשדרות הוליווד כשהיא מתחזה לשיכורה. היא לוגמת מבקבוק אלכוהול עטוף בשקית, הולכת בזיג זג ומבקשת מגברים שיכוונו אותה לתחנת אוטובוס. ניתן לראות כיצד מרבית המצולמים ניסו לקחת את האישה לביתם, נגעו בה וניסו לנצל לרעה את מצבה.

אולם אחרי הרעש הרב שעשה הסרטון ברחבי העולם, כעת נחשף כי הוא ככל הנראה מבויים לחלוטין ויוצריו מואשמים על ידי הגולשים ברמאות. שניים מהגברים שמצולמים בסרטון החליטו לחשוף כי הם לא ניסו באמת לגרום לבחורה שיכורה ללכת אתם הביתה, אלא פשוט מילאו את הוראות הבימוי של יוצרי הסרטון.

באתר "סמוקינג גאן", נכתב כי שני מקורות שונים סיפרו להם שיוצרי הסרטון פנו לגברים ברחוב והציעו להם להשתתף ב"סרטון מצלמה נסתרת קומי". אדם אחד, שסרב להשתתף, סיפר כי נאמר לו שמדובר בסרטון סטודנטים אך היוצרים סרבו להחתים אותו על טופס השתתפות.

סרטון ויראלי של אישה שיכורה ברחוב. יוטיוב, צילום מסך
"זה היה מבויים ולא מייצג נכונה את מי שאני ". מייק קושק בסרטון/צילום מסך, יוטיוב

אחד מהמצולמים בסרטון פרסם פוסט בפייסבוק בו הביע זעם על הצגתו בתקשורת כעבריין מין בפוטנציה וטען כי הסרטון אף סיבך אותו עם מקום עבודתו, כיוון שצולם כשלוגו החברה בה הוא עובד על חולצתו. מייק קושק, שנראה בסרטון כשהוא לבוש בחולצה כחולה כשהוא מציע לאישה לבוא איתו לביתו כדי לשתות בירה, כתב בפייסבוק: "רק רציתי שאנשים ידעו – הסרטון בו אני משתתף ומסתובב ברשת היה מבויים לגמרי וכל המשתתפים בו משחקים. בבקשה תפסיקו לתייג אותי בו. זה היה מבויים ולא מייצג נכונה את מי שאני או את שאר המשתתפים בו".

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", לאחר שפרסם קושק את הפוסט פנה אליו בהודעה פרטית בפייסבוק אחד מיוצרי הסרטון, סת' ליץ', וניסה לפתות אותו לחזור בו מההצרה – על ידי הבטחות להפוך אותו למפורסם ואפילו הציע לו לצאת לערב של שתייה על חשבונו: "חשוב שתזכור שהסרטון הזה יעשה אותך מפורסם ויהיה לך עתיד עם החברה שלנו" הוא כתב לו, "אנחנו נהייה ענקיים ואתה תהייה חלק מזה. פשוט תזרום עם זה, גבר. אתה חלק מהקבוצה ואנחנו נדאג לך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרטון ויראלי של אישה שיכורה ברחוב. יוטיוב, צילום מסך
"בסך הכל עשיתי טובה לצוות צילום". ג'וש בליין בסרט/צילום מסך, יוטיוב

גבר נוסף שנראה בסרטון, ומוצג בו כנגן רחוב בשם "אש-טריי" הוא בכלל ג'וש בליין והוא נוהג באוטובוס תיירים בהוליווד. בפוסט שפרסם בפייסבוק דרך חברים שלו הוא כתב: "בסך הכל עשיתי טובה לצוות צילום. כנראה שזה מה שמגיע למי שרוצה לעזור לפרוייקטים של אנשים. הם אמרו לי שזה צילומים עבור מערכון מצחיק".

לאחר שפורסמו ההאשמות בדבר ביום הסרטון נעלמו יוצריו וסרבו לענות לפניות התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully