וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: הטריד מינית נוסעת שישנה ברכבת - ואיש לא הפריע לו

קרלוס צ'ובה נעצר לאחר שצולם כשהוא תוקף אישה שנרדמה ברכבת התחתית בניו יורק. אף אחד מהנוסעים לא טרח לעזור לצעירה או לגרום לצ'ובה לחדול ממעשיו

צילום מסך

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

באוקטובר 2012 אליסה לופז עברה תקיפה מינית בשעה שנמנמה בנסיעה שגרתית ברכבת התחתית בניו יורק. התקרית המזעזעת תועדה על ידי אחד הנוסעים והתפשטה באינטרנט במהירות מסחררת. בשבוע שעבר, אחרי שנתיים, עצרה המשטרה את קרלוס צ'ובה בן ה-43, בחשד שהוא זה שתקף את לופז - ונשים רבות נוספות שנסעו ברכבת. הוא הואשם בתקיפה מינית בנסיבות מחמירות.

לופז, שהייתה בת 21 כשהתקיפה אירעה, העלתה סרטון ליוטיוב בו הסבירה כי ישנה ולא הבינה מה קורה לה, והופתעה לראות את הסרטון שתיעד את התקיפה שלה ברשת. "הרצתי בגוגל חיפוש על התקיפה שעברתי. היו הרבה אנשים ברכבת שיכלו לעזור, אבל הם בחרו לא לעשות כלום. ירדתי מהרכבת בריצה והתייפחתי כיוון שידעתי שקרה לי משהו רע, אבל לא ידעתי מה".

"נמאס לי לפחד": צפו בסרטון המרגש של אליסה

ג'אשים סמיילי, שתיעד את התקיפה, פרסם גם הוא סרטון בו הגיב נגד הטענות הרבות שהופנו כלפיו, ומאשימות אותו בכך שעמד והביט בתקיפה במקום לעזור ללופז ולגרום לתוקף השפל לחדול ממעשיו. "זה היה פשע מחריד. היו עוד עשרה אנשים ברכבת שלא עשו כלום ואני עשיתי הכי הרבה. ניסיתי להעיר אותה, הלכתי לפקח ולמשטרה. עשיתי כל מה שאני יכול ועדיין מאשימים אותי בכך שלא עשיתי מספיק".

"אסור לכם לשפוט אותי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully