וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף הצהרות ארדן: המפכ"ל טוען כי יפסיק לבדוק תלונות אנונימיות

בשל פרסום לפיו השר לביטחון פנים טען בפני יו"ר הוועדה למעמד האישה בכנסת כי אלשיך לא הובן כראוי פורסמה בעמוד הטוויטר של המשטרה הבהרה. "המפכ"ל החליט לא לטפל במכתבים אנונימיים. זו החלטה ערכית"

עריכה: ניר חן

מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך חזר אתמול (שני) על עמדתו בנוגע לעבירות מין ומסר כי יפסיק לבדוק תלונות אנונימיות על הטרדות מיניות בשורות המשטרה. בעמוד הטוויטר של משטרת ישראל נכתב כי "מפכ"ל המשטרה החליט שלא לטפל במכתבים אנונימיים. זו החלטה ערכית ומוסרית ואין בכוונת המפכ"ל לשנות אותה. ההחלטה עומדת בעינה".

הודעתו באה בעקבות מכתב שעליו דווח בחדשות 2 שבו כתב השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ליו"ר הוועדה למעמד האישה בכנסת, עאידה תומא סלימאן, כי אלשיך לא הובן כראוי בדבריו בכנס לרגל יום האישה הבינלאומי. המכתב הועבר לידיה של יו"ר הוועדה בכנסת לקראת דיון שיתקיים היום בהשתתפות המפכ"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
פצועה מירי במרכז המבקרים של הקונגרס האמריקני, היורה נורה ונעצר
משה איבגי ייחקר מחר באזהרה בגין מעשה מגונה והטרדה מינית
חוק ההשעיה אושר בקריאה ראשונה, אך רק ברוב של 59 תומכים

השר לביטחון פנים גלעד ארדן בטקס חילופי מפקד מג"ב 11 פברואר 2016. ניב אהרונסון
אלשיך לא הובן כראוי. השר ארדן/ניב אהרונסון

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לפני שבועיים אמר השר ארדן: "אני מאמין שהמפכ"ל יסביר עוד היום את דבריו ויבהיר את דבריו. כרגע הדברים מתפרשים בצורה לא נכונה. זאת לא הייתה כוונתו. שוחחתי איתו פעמים רבות ואני יודע שלא זו הייתה כוונתו של המפכ"ל".

ארדן הוסיף אתמול כי "אני הבנתי שכוונתו הייתה לתת גיבוי לתלונות, שלא יפחדו להתלונן בשמן. מח"ש היא גוף חיצוני למשטרה ומחובתה יהיה לבדוק הטרדות, בין שהן אנונימיות ובין שלא. אני חושב שכוונתו של המפכ"ל הייתה שצריך לשים לב לעיתוי. אני חושב שאלשיך רוצה לטפל בחומרה נגד הטרדות שיש כלפי אנשי המשטרה".

(עדכון ראשון: 23:58)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טקס הענקת דרגות בכירות במשטרה 11 ינואר 2016. יואב דודקביץ'
שב על עמדתו. רוני אלשיך/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully