וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נער בן 17 נפגע מניידת משטרה במהלך מרדף

29.3.2016 / 11:30

הנער, תושב חורה שבנגב, חשוד כי נהג ללא רישיון ובפראות. לטענת השוטרים שפגעו בו, הם לא הבחינו בו כאשר יצא מרכבו וקפץ לכביש. הוא נעצר ומאושפז במצב נפצע קל-בינוני בבית החולים סורוקה. אביו: "המעצר לא חוקי"

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: שניר דבוש

נער בן 17, תושב חורה שבנגב, נפגע מניידת משטרה שלא הבחינה בו בעת מרדף. המשטרה טוענת כי הנער, שעל פי החשד נהג בפראות וללא רישיון, סרב לעצור על אף קריאות חוזרות ונשנות של השוטרים. לדבריהם, החשוד פגע בניידת בעת מנוסתו, נמלט מרכבו דקות ספורות לאחר תחילת המרדף ונפגע מניידת משטרה לאחר שקפץ לכביש. מצבו הוגדר קל עד בינוני. הוא נעצר ומאושפז במחלקה האורתופדית של בית החולים סורוקה שבבאר שבע.

בסרטון המתעד את האירוע ומתפרסם כאן, ככל הנראה ערוך, נראה החשוד נפגע על ידי הניידת, לאחר שיצא מהרכב ורץ לעבר הכביש. בעוד לטענת הנער הוא מעולם לא נהג ברכב, במשטרה דיווחו כי הוא נהג ללא רישיון בתוך היישוב, תוך סיכון חיי אדם. עוד דיווחו במשטרה כי הניידת פגעה בצעיר לאחר שהשוטרים לא הבחינו בו.


עוד בוואלה! NEWS:
הרוגה וחמישה פצועים, בהם שלושה קשה, בתאונת דרכים חזיתית בערבה
ילד בן חמש טבע למוות בבריכה במלון באילת
המסמך שחושף: האם העד המפתיע בפרשת תאיר ראדה "בישל" את גרסתו?

תיעוד: בן 17 שנדרס עם רכבו בניידת משטרה בחורה נדרס על ידי שוטרים. צילום מסך
המשטרה טענה כי סיכן חיי אדם. החשוד מנסה להתחמק מהמשטרה, מתוך התיעוד/צילום מסך

אביו של הנער התייחס למקרה וטען כי המשטרה כלל לא הייתה צריכה לרדוף אחרי הילד בתוך השכונה. "נניח שהבן שלי היה באותו רכב , למה לסכן חיי אדם? מזל שהילדים הקטנים היו בגן ולא בשכונה, אחרת היה אסון", אמר האב והדגיש כי לדעתו: "המרדף לא חוקי". עם זאת, במשטרה טענו כי האב סייע לחשוד להתחזות לאחיו הבוגר, וכי רק בדיקה שנערכה בידי השוטרים העלתה שמדובר באח הצעיר, שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה.

מהמשטרה נמסר: "בפעילות יזומה שנערכה ביישוב חורה הורו השוטרים לרכב לעצור לבדיקה, ונהג הרכב בתגובה הגביר את המהירות ונמלט מהמקום, תוך שהוא פוגע בניידת בעת מנוסתו. במהלך המרדף הרכב בלם בפתאומיות ובעת שהנהג יצא מהרכב הוא נפגע מהניידת. הוא הועבר במצב קל לטיפול רפואי".

  • עוד באותו נושא:
  • חורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully