וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן חמש טבע למוות בבריכה במלון באילת

27.3.2016 / 18:00

חובשים ופרמדיקים פינו את הילד, שטבע בבריכה במלון "U סוויטס" בעיר הדרומית, לבית החולים יוספטל, שם נאלצו לקבוע את מותו בתום פעולות החייאה

צילום: דוברות המשטרה, דוברות מד"א

ילד בן חמש טבע היום (ראשון) למוות בבריכה במלון "U סוויטס" אילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הילד, עומר עותמן, תוך פעולות החייאה לבית החולים יוספטל בעיר, אולם שם נקבע מותו.

כונן מד"א, חובש בכיר ג'אבר עזאת שהיה במלון כאורח, סיפר כי חבריו הזעיקו אותו לבריכה כששמעו על הטביע. "חברים שהיו איתי במלון היו בבריכה וקראו לי כאשר הילד נמשה מהמים על ידי המציל. תוך כדי שהועבר דיווח למוקד מד"א, התחלתי לבצע בילד פעולות החייאה בסיסיות עם ציוד רפואי שיש בבריכה, כעבור דקות בודדות הגיעה למקום ניידת טיפול נמרץ שהמשיכה בפעולות החייאה מתקדמות ופינו את הילד תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".

בהמשך הוזעק צוות של מד"א שמצא את הילד מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה על שפת הבריכה. פרמדיק מד"א משה דהן סיפר כי "כונן מד"א ביצע בו פעולות החייאה יחד עם המציל. בהמשך ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים יוספטל".

ילד טבע למוות בבריכה במלון יו סוויטס, אילת. מרץ 2016. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
כוחות המשטרה בסמוך לבריכה שבה טבע הילד, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

ממלון "U סוויטס" נמסר בתגובה: "אנחנו מצטערים בצערם הכבד של בני משפחת עותמן. מיד כשהתגלה והוצא הילד עומר מתחת למים, התיחלו פעולות החייאה שנמשכו דקות ארוכות. הילד טופל על ידי המצילים ביחד עם חובש ששהה במקום. כמה דקות אחרי הגיע צוות מד"א. למרבה הצער, כל המאמצים לא צלחו והילד מת".

מנתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים עולה, כי בין השנים 2008 ו-2016 מתו 125 ילדים בישראל עקב טביעה, 40% מהם עקב טביעה בים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ילד טבע למוות בבריכה במלון יו סוויטס, אילת. מרץ 2016. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע באילת, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully