וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשוחד בפארק אריאל שרון: בכיר ופקח מהמשרד להגנת הסביבה נעצרו

28.3.2016 / 19:25

המשטרה חושדת כי באתר הפסולת לשעבר השליכו קבלנים אלפי טונות של חומרי בניין ללא גריסה ראויה באמתלה של מחזור ירוק. זאת בתמורה למתן שוחד של מיליוני שקלים לפקח ולבכיר. גורמים נוספים צפויים להיחקר בנושא

פארק אריאל שרון.
השלכת פסולת ללא גריסה ראויה באמתלה של מחזור ירוק. פארק חירייה

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) עצרו היום (שני) בכיר מהנהלת פארק אריאל שרון, הידוע בשמו הישן כאתר השלכת הפסולת חירייה, ופקח ממשרד להגנת הסביבה, בחשד לקבלת שוחד מקבלנים בתמורה לזכייה במכרזים ומתן היתרים להשלכת פסולת בניין. על פי החשד, באמתלה של גריסת פסולת בניין באתר, וכן באמתלה של מחזור ירוק, נהגו בפועל קבלנים שהבכיר מהמתחם היה עמם בקשר, להשליך פסולת בניין ללא גריסה ראויה לתוך המתחם, וזאת בתמורה למתן שוחד של מיליוני שקלים.

לפי המכרז, התחייבו הקבלנים בין היתר לשיקום ותחזוקה של הפארק על ידי בניית סוללה תומכת סביב אתר האשפה, באמצעות חומרי בניין גרוסים. אולם בפועל, התבצעה באזור השלכת חומרי בניין באלפי טונות, תוך קבלת משאיות במקום, ללא שום בנייה וללא פיקוח סביבתי - וזאת בתמורה לכספים ששולמו, על פי החשד, לאותו בכיר ולפקח במשרד להגנת הסביבה.

החקירה הפכה הבוקר לגלויה עם מעצרם של הבכיר והפקח, כמו גם מעורבים נוספים שכפופים לבכיר. בכוונת המשטרה לבצע חקירות נוספות, ובהן גם חקירות של נהגי משאיות שהגיעו לאתר. עם זאת, המשטרה אינה צפויה לבקש הארכת מעצר של החשודים.

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן מאיים לא להצביע עם הקואליציה בחוק ההשעיה: "אין מתנות חינם"
ח"כ כבל: "בג"ץ הציל את הממשלה מעצמה"; אלקין: "נשלם מחיר אדיר"
בלגיה פרסמה תיעוד חדש משדה התעופה: "המחבל בלבן" טרם נלכד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומר בניין בכמויות של אלפי טונות הושלכו בפארק, על פי החשד, בתמורה לשוחד. פסולת בחירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully