וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש סגרה את התיק נגד ברונו שטיין: "קיים מענה ראוי לכשליו"

27.3.2016 / 13:20

תיק החקירה נגד הניצב בדימוס בחשד לקשרים פסולים עם עו"ד רונאל פישר, קצין המשטרה ערן מלכה והקבלן יאיר ביטון נסגר. שטיין, שפרש מהמשטרה, יועמד לדין משמעתי. על פי החשד, שטיין ופישר שיתפו פעולה בחקירות שונות

ניצב ברונו שטיין, יוני 2015. ראובן קסטרו
"ההחלטה להסתפק בהעמדה לדין משמעתי התקבלה לאחר שנמצא כי קיים מענה ראוי". שטיין/ראובן קסטרו

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה הודיעה היום (ראשון) על החלטתה לסגור את תיק החקירה נגד ניצב בדימוס ברונו שטיין, בחשד לקשרים פסולים שניהל עם עורך הדין רונאל פישר, קצין המשטרה ערן מלכה והקבלן יאיר ביטון. בהודעת מח"ש נמסר כי עם תום החקירה ובדיקת כל הממצאים, הוחלט על דעת פרקליט המדינה שי ניצן להעביר את התיק לטיפול מחלקת המשמעת של משטרת ישראל.

"ההחלטה להסתפק בהעמדה לדין משמעתי התקבלה לאחר שנמצא כי במישור נורמטיבי זה, קיים מענה מידתי וראוי להוקעת כשליו של ברונו שטיין, אשר פרש בינתיים מהמשטרה", נמסר ממח"ש. מחלקת המשמעת בחנה את חומר הראיות, והחליטה להעמיד את שטיין לדין בגין עבירת התנהגות שאינה הולמת שוטר או שיש בה כדי לפגוע בתדמית השוטר.

עוד בוואלה! NEWS:
ברונו שטיין: "אמרתי לפישר: 'אי אפשר, אני איש משטרה'"
האם שטיין וקצין בכיר טייחו חקירת מקורב לפישר בחשד להריגה?
"ברונו שומר על רונאל": כך הסתבך הניצב שחלם להיות מפכ"ל

רונאל פישר, בית משפט המחוזי ירושלים, 10 ביוני 2015. נועם מושקוביץ
על פי החשד, סיפק לשטיין טובות הנאה. פישר/נועם מושקוביץ

על פי החשד, שטיין קיבל טובות הנאה מעו"ד פישר, בין היתר בדמות טיסות לחו"ל על חשבונו של פישר, בשנים 2013-2011, כששטיין שירת כראש אגף התנועה במשטרה. רב-פקד ערן מלכה, שהואשם בקבלת שוחד בפרשה, חתם על הסדר עד מדינה. על פי החשד, שטיין ופישר שיתפו פעולה בחקירות. ביטון חשוד במתן שוחד לפישר, על מנת לקבל מידע חסוי בעניין חקירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully