וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה התעלומה: אישה שנעלמה לפני 42 שנים נמצאה בטקסס

לולה גילספי-מילר, בת 69, נעלמה ב-1974 מביתה באינדיאנה ומאז לא יצרה קשר עם משפחתה. השבוע היא אותרה, אז נודע כי היא חיה כל השנים תחת זהות בדויה. "היא ברחה כי הרגישה שהיא צעירה מכדי להיות אימא"

אישה שנעלמה לפני 42 שנה נמצאה בטקסס. משטרת אינדיאנה,
לא יצרה קשר עם משפחתה. לולה גילספי-מילר/משטרת אינדיאנה

בלש איתר השבוע בטקסס אישה מאינדיאנה שנעלמה לפני 42 שנה ובכך הביא לסיומה תעלומה שנמשכה שנים. לולה גילספי-מילר, היום בת 69, נעלמה ב-1974. בהצהרה רשמית של משטרת אינדיאנה נמסר כי גילספי-מילר עזבה את משפחתה בעיירה לורל וחיה כל השנים תחת זהות בדויה בטקסס.

רשת NBC דיווחה כי גילספי-מילר החליטה לעזוב את משפחתה כשהייתה בת 28, אחרי שילדה בפעם השלישית, משום שלא הייתה מוכנה להיות אימא. סקוט ג'רביס, הבלש שאיתר אותה, העביר בשמה הודעה לתמי, אחת משלושת ילדיה שנטשה.

בכל אותן שנים, לא יצרה גילספי-מילר קשר עם משפחתה מלבד מכתב אחד ששלחה ב-1975 ועליו חותמת של ריצ'מונד שבאינדיאנה. למרות זאת, בני משפחתה המשיכו לקוות שיום אחד ימצאו אותה. ג'רביס החל לחקור את המקרה ב-2014, בעקבות פנייה של ארגון הפועל לאיתור נעדרים. בעקבות מידע כי אישה הדומה לתיאורה של גילספי-מילר נראתה בטקסס, הצליח השבוע ג'רביס לאתר אותה.

"היא ברחה כי הרגישה שהיא צעירה מכדי להיות אימא באותו זמן והעבירה את הטיפול בילדים להוריה", נכתב בהצהרת המשטרה. "בחג הקרוב, תמי מילר מקווה ליצור קשר עם האם שמעולם לא הכירה".

עוד בוואלה! NEWS:
"הזמנים משתנים": הרולינג סטונס הופיעו לראשונה בהיסטוריה בקובה
"הטרור הרחיק את כולם": טורקיה מתקשה לחזור לשגרה
טיל גרעיני משמיד את וושינגטון: סרטון חדש של קוריאה הצפונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully