וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטוסי הצלבנים הורגים מוסלמים": דאעש בסרטון ראשון אחרי המתקפה בבריסל

הארגון שחרר קטע וידאו ראשון מאז הפיגועים הקטלניים בבלגיה, שעליהם קיבל אחריות. בסרטון מוזכרים גם טראמפ ושר הפנים של צרפת. "נמשיך בג'יהאד, הם הורסים מסגדים ובתי ספר"

ספק 500

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם סרטון חדש, שבו הוא חוגג את מתקפת הטרור בבריסל שעליו קיבל אחריות. הקטע, שאורכו תשע דקות, מכונה "המתקפות בבריסל". לוחמי הארגון נקראו לצאת ל"ג'יהאד" ובסרטון נטען כי בלגיה היא חלק מהקואליציה הנלחמת בארגון במזרח התיכון, על אף שהיא הפסיקה לתקוף יעדים של דאעש כבר לפני כמה חדושים.

בסרטון מתועדים לוחמים בלגים שהשתתפו במתקפת הטרור בפריז ב-13 בנובמבר, שבמהלכה נרצחו 130 בני אדם. עוד תועדו בסרטון זירות הפיגועים, צוותי הרפואה שסייעו לפצועים וחיילים שסיירו ברחובות. גם המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ושר הפנים של צרפת ברנר קזנוב הוזכרו בסרטון התעמולה.

לקריאה נוספת על הפיגועים בבריסל
דיווח: מחבל שני ממתקפת הטרור תועד בתחנת המטרו בבריסל
"היא לא בכתה, רק בהתה בפחד": התמונה שהפכה לסמל הפיגועים בבריסל
"דאעש הוא המן החדש": קריאת מגילה בבריסל מוכת הטרור

דאעש מהללים את הפיגוע בבריסל בסרטון חדש. מערכת וואלה! NEWS
טראמפ מוזכר בסרטון/מערכת וואלה! NEWS

"מטוסי הצלבנים, כולל בלגים, עדיין מפציצים מוסלמים בעיראק ובלבנט במהלך היום והלילה, הורגים ילדים, נשים ומבוגרים והורסים מסגדים ובתי ספר", אמר קריין שדיבר בערבית. "כל מוסלמי מודע להיסטוריה של האסלאם, יודע שמלחמת הקודש נגד הכופרים היא חלק בלתי נפרד מהאסלאם ואלו שקוראים היסטוריה צריכים לדעת זאת".

בסרטון הוזכרו דבריו של טראמפ לאחר הפיגועים בבריסל, שאמר: "בריסל הייתה פעם אחת מהערים היפות ביותר בעולם, לפני 20 שנה. היא הייתה מדהימה ובטוחה. עתה, זה לחלוטין מופע אימים". איל הנדל"ן מניו יורק התבטא במהלך הקמפיין שלו כמה פעמים נגד מוסלמים ואמרתו הזכורה ביותר הייתה לאחר המתקפה בפריז והטבח בקליפורניה, אז קרא לאסור על כניסתם של מוסלמים לשטחה של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully