וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון משיב למתקפה של חזן: "הוא אנקדוטה פוליטית חולפת"

שר הביטחון הגיב בריאיון לגל"צ לסרטון המאיים שפרסם נגדו הח"כ מהליכוד ואמר כי הוא אינו מייצג את הליכוד האמתי ושככל הנראה יודח בפריימריז הבאים. הוא גם התייחס לסערת שוברים שתיקה וחזר בו מכינויים בוגדים

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של אורן חזן, עריכה: יאיר דניאל

שר הביטחון משה יעלון התראיין הבוקר (חמישי) לגל"צ והתייחס לסרטון שפרסם חבר הכנסת ממפלגתו אורן חזן ובו איים כי "אם יישפך עוד דם בגדה, הוא יהיה על ידיך". יעלון אמר לתחנת הרדיו הצה"לית כי "לא צריך להפוך כל אנקדוטה פוליטית חולפת ללב העניין".

בווידאו שהעלה חזן ביום שני לעמוד הפייסבוק שלו הוא העביר ביקורת על המצב הביטחוני. "אם חלילה יישפך עוד דם בעקבות החיכוך המסוכן הזה בתחבורה הציבורית ובטרמפיאדות ביהודה ושומרון - הדם הזה על הידיים שלך".

לדברי יעלון הבוקר, חזן אינו מייצג את הליכוד האמתי. "אני לא חושב שחברי הליכוד מסכימים איתו וזה יבוא לידי ביטוי בפריימריז הבאים", הוסיף יעלון.

עוד בוואלה! NEWS:
"דאעש הוא המן החדש": קריאת מגילה בבריסל מוכת הטרור
"היא לא בכתה, רק בהתה בפחד": התמונה שהפכה לסמל הפיגועים בבריסל

שר הביטחון משה יעלון בבית ספר בגליל העליון. 21 במרץ 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
חזן לא מייצג את הליכוד. יעלון בתיכון השבוע/משרד הביטחון, אריאל חרמוני
ח"כ אורן חזן, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
איים על יעלון. חזן/ניב אהרונסון

זהו אינו העימות הראשון בין הח"כ הסורר לבין שר הביטחון. לפני כמה חודשים, לאחר שיעלון הורה על פינוי שני מבנים הסמוכים למערת המכפלה בחברון, תקף אותו בחריפות חזן ואף איים שבתגובה לא יצביע עם הקואליציה בהצבעות במליאה. כמה חודשים לפני כן ביקר חזן את הוראתו של יעלון לבטל את ההפרדה בקווי האוטובוס ביהודה ושומרון.

בהמשך הריאיון התייחס שר הביטחון לסערת "שוברים שתיקה" ולאמירה שלו נגדם, ולפיה אם הפעילים אוגרים מידע מסווג, הרי שמדובר בבגידה. הוא חזר בו מהקביעה הקיצונית, אך הסביר: "בדיקה ראשונית עולה כי הרבה מהמידע של הארגון נפסל על ידי הצנזורה. כלומר שוברים שתיקה אוגרים מידע שלא ברשות ובסמכות".

"שוברים שתיקה": עניין של זמן עד שיעלון יחזור מטענתו לגבי אחזקת מידע

בתגובה לדבריו של יעלון נמסר משוברים שתיקה: "יעלון נאלץ להודות בפני עם ישראל שחיילים ולוחמים אזרחי ישראל, המתנגדים לכיבוש ושוברים שתיקה, הם לא מרגלים, לא בוגדים ולא מחזיקים בשום סודות מדינה.

"אחרי שיעלון חזר בו מההאשמה הפוליטית המסוכנת והמבישה שלו על כך ששוברים שתיקה הם בוגדים, זה עניין של זמן עד שיעלון יאלץ לחזור בו גם מהטענה הרופסת על אחזקת מידע. 'שוברים שתיקה' עובד בכפוף לצנזורה ועל פי הנחיותיה יותר מעשר שנים, ולא עובר שום עבירת מידע. שוברים שתיקה הם חיילים ולוחמים, אזרחי מדינת ישראל, המתנגדים לכיבוש ונלחמים במדיניות הכיבוש של ממשלת הימין הקיצוני, למען עתידה של מדינת ישראל".

(עדכון ראשון: 09:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully