וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח שנפצע בפיגוע הגרזן שב להכרה ושאל: "למה המחבל עשה את זה?"

24.3.2016 / 0:38

צביקה כהן הותקף על ידי מחבל בקניון במעלה אדומים שבו עבד. אחיו, משה, סיפר לאולפן וואלה! NEWS על הפגישה עמו כשהתעורר. "הוא פרץ בבכי קורע לב, ואמר 'תראה מה עשו לי ביד ובראש', הוא זוכר הכל"

צילום: מאצ'יהוף, עריכה: ניר חן

"לפני שלושה ימים התחולל הנס ולאחר שאחי היה מורדם ומונשם כמעט שלושה שבועות, הוא פקח את עיניו", סיפר אתמול (רביעי) לאולפן וואלה! NEWS משה כהן, אחיו של צביקה שנפצע אנושות בפיגוע בחודש שעבר בקניון במעלה אדומים. "הייתי נוכח בחדר עם אחיי, רמי ויובל, ואמי. קראתי לו וניסיתי להעיר אותו. הוא הסתכל ואחרי זה פרץ בבכי קורע לב ואמר באמוציות – 'ערבי דקר אותי', ועשה תנועות של דקירה", העיד כהן.

בהמשך התפרץ אחיו הגדול בבכי "קורע לב". כהן הסביר שהתקשה לעכל את הסיטואציה שבה היה, "הוצאתי את שאר האנשים החוצה וחזרתי להיות איתו לבד. הוא אמר לי 'תראה מה עשו לי ביד ובראש', הוא זוכר את כל האירוע".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מסוריה, לצרפת - ואז לבלגיה: כך חמקו המחבלים מידי הרשויות במשך שנים
נתניהו: מקווה שבקרוב נשקם לחלוטין את היחסים עם טורקיה
ברק לא חוזר לפוליטיקה, בינתיים: "לא יודע מה יהיה בהמשך"

צביקה כהן נפצע בפיגוע. באדיבות המשפחה
"מצפה לו שיקום ארוך וממושך". צביקה כהן/באדיבות המשפחה

ב-26 בפברואר הותקף צביקה כהן על ידי המחבל סעדי עלי אבו חאמד, עובד הקניון, באמצעות גרזן. הוא פונה אז לבית החולים במצב אנוש ומצבו השתפר בימים האחרונים ועתה מוגדר בינוני. משה סיפר כי אחיו ידע שהמחבל הוא עובד בקניון ובמהלך השיחה ביניהם שב ושאל – "למה הוא עשה את זה?". כהן הוסיף כי אחיו אמר כי המחבל עבד איתו ושתה איתו. "אז למה הוא עשה את זה? הוא כל הזמן שאל את זה".

משה הסביר כי צביקה אתמול "לא מצליח לדבר. יש לו פיום קנה, אנחנו מתקשרים רק בקריאת שפתיים". לדבריו, "לפני יומיים ניסו להעביר אותו לבית לוינשטיין לשיקום מוח, כדי שהזיכרון והדיבור יחזרו אליו. אך בדרך המצב שלו הידרדר והוא החל לדמם מהמעיים. הוחלט להחזיר אותו וכרגע הוא מאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים הדסה שבירושלים. מצפה לו שיקום ארוך וממושך, המוח שלו נפגע קשה בצד ימין, ובצד שמאל הוא משותק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המשטרה לא עושה כלום, אף אחד בממשלה לא הרים טלפון". זירת הפיגוע בקניון במעלה אדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע שבו נפצע צביקה אינו האירוע הקשה הראשון שעמם נאלצה המשפחה להתמודד. משה סיפר כי בשנת 1982 נפצע והיה מאושפז במצב אנוש באותה המחלקה. "באינתיפאדה השנייה אח נוסף שלנו נדקר 11 דקירות ואושפז לשלושה חודשים, ועכשיו אחי, צביקה". בעקבות כך, למשה יש ביקורת רבה על הרשויות. "המשטרה לא עושה כלום", אמר, "אף אחד בממשלה, כולל ביבי, לא הרים לנו טלפון – כי אין פריימריז או בחירות. רק מפחידים אותנו על הגרעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully