וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הותקף בגרזן בקניון מעלה אדומים, מצבו אנוש; מצוד אחר המחבל

26.2.2016 / 7:14

פיגוע בקניון: המאבטח, בן 47, לא היה חמוש ועדיין נשקפת סכנה לחייו. נבדק כיצד המחבל, שהיה בעל אישור עבודה, נמצא בשטח הקניון בשעת לילה, לאחר סגירתו. לאחר הערכת מצב, הוחלט כי לא תותר כניסת פועלים לעיר עד יום ראשון

צילום: רוני כנפו, שבתי בנדט עריכה: אביב אירגז

מאבטח בן 47 נפצע באורח אנוש הלילה (שישי) מפגיעת גרזן בקניון במרכז מעלה אדומים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. מבית החולים נמסר כי מצבו קשה מאוד וכי סכנה נשקפת לחייו. כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחרי המחבל. הגרזן ששימש אותו אותר בזירה. בתום הערכת מצב הוחלט לא לאפשר כניסת פלסטינים לעיר, גם לאלו המחזיקים באישור עבודה עד ליום ראשון.

מבדיקת המשטרה עלה כי המאבטח לא היה חמוש, ונבדק אם המאבטחים המאיישים את הקניון בשעות הלילה אמורים לשאת נשק. דבר נוסף שהמשטרה בודקת הוא איך היה המחבל, שהחזיק באישור עבודה במעלה אדומים, בתוך שטח הקניון כשעה לאחר הסגירה. מרחק ההליכה מהכפר הסמוך למעלה אדומים הוא חמש דקות.

הדיווח על פציעתו של המאבטח התקבל בשעה 01:15. מהמשטרה נמסר כי בעת הגעת הכוחות למקום, הם הבחינו בגבר שרוע על הרצפה כשעל גופו סימני דקירה רבים. גם השב"כ השתתף בתחקור האירוע, ובהערכת מצב שהתקיימה הלילה אמר מפקד מחוז ש"י ניצב שלומי מיכאל כי "מדובר באירוע קשה, אנחנו נעשה הכול כדי לשים את ידינו על המפגע".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לניצול יחסי מרות: סא"ל וקצינה בדרגת סרן הושעו מתפקידם
נתניהו עקץ את קמרון: "שכח כמה עובדות יסודיות לגבי ירושלים"
העד שנרצח בשוק - ו-15 מיליון השקלים ש"נעלמו": כך נפל "הסנדק"

(עדכון ראשון: 02:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
זירת הפיגוע במעלה אדומים. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, שבתי בנדט
זירת הפיגוע, הבוקר/שבתי בנדט , באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully