וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ציוני, אכפתי ואהוב": יוני נרצח באיסטנבול וייקבר בקיבוץ שבו גדל

21.3.2016 / 9:46

משפחתו האבלה של יוני שור, שנהרג בפיגוע ההתאבדות ביום שבת, מספרת על "איש שאהב לעשות את הדברים בדרך שלו, דעתן בכל תחום ועניין". בהמשך היום יובא למנוחות בקיבוץ קבוצת שילר. "מרכינים ראש בעצב גדול"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

משפחתו האבלה של יוני שור שנרצח בפיגוע ההתאבדות באיסטנבול תלווה אותו היום (שני) בדרכו האחרונה בבית העלמין בקיבוץ קבוצת שילר. יוני, בן 40 במותו, טס לחגוג את יום הולדתו בטורקיה יחד עם אשתו ענבל, שנפצעה ונותחה ביום שבת במדינה. "יוני שלנו היה אחד שאהב לעשות את הדברים בדרך שלו", סיפר עליו אחריו הצעיר, אייל. עוד הוא סיפר על "איש דעתן בכל תחום ועניין", שהעביר לאחיו את האהבה הגדולה שלו לספורט. "תמיד הרגיש לנו שיש גב להיתמך בו", אמר.

דודו של יוני, אלוף (במיל') נעם תיבון, סיפר על אדם "ציוני, אכפתניק, שאוהב את המדינה והארץ אהבה גדולה". "איבדנו בן משפחה יקר ואהוב. יוני, בן קבוצת שילר, דור רביעי למייסדי הקיבוץ, גדל בבית ציוני למופת", אמר. "אביו, רנדי שור, הגיע כמתנדב מארצות הברית לאחר מלחמת ששת הימים, התחתן עם יעל בת הקיבוץ, ושם הקימו את ביתם. זה היה בית של מורים ומחנכים – רנדי היה המורה המיתולוגי לאנגלית בקיבוץ ויעל ניהלה את בית הספר היסודי האזורי".

התופת באיסטנבול - כותרות אחרונות
ארדואן לריבלין: "מבקש לשלוח את תנחומיי לעם הישראלי"
דוכני השווארמה נפתחים לצד האנדרטה: איסטנבול מנסה לדחוק את ריח המוות
בין מאבק לתמיכה: המשחק הכפול של טורקיה מול ארגוני הטרור
יהודית ובתה רותם נפצעו קשה באיסטנבול: "שיקום ארוך לפניהן"

יונתן שור, הרוג בפיגוע באיסטנבול, טורקיה.. פייסבוק, צילום מסך
הותיר אחריו שני ילדים. יוני שור/צילום מסך, פייסבוק

בהמשך, הודה למדינה על הסיוע בהבאת גופת אחיינו לישראל ובהחזרתה של אשתו ענבל. "כולנו מרכינים ראש בעצב גדול על כך שהוא נרצח. בשם המשפחה אני רוצה להודות לאנשי משרד החוץ שליוו אותנו ביום הקשה מכל, כשיוני היה נעדר, בניסיון להשיג כל פרט מידע לגבי מה שקרה לו", אמר. "אנחנו מודים מקרב לב גם לאנשי הצוות הרפואי ומד"א שיצאו לטורקיה והחזירו הביתה את אשתו ענבל, שאנחנו מחבקים אותה ומאחלים לה החלמה מהירה".

יוני גדל והתחנך בקבוצת שילר, ולפי הודעת הקיבוץ הוא היה "הנין הראשון של הקיבוץ". בבגרותו הוא שירת במשטרה הצבאית, סיים תואר ראשון במשפטים ועבד בתחום ההיי-טק. בני הזוג התגוררו עם שני ילדיהם בתל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הדלקת נרות לזכרם של ההרוגים בפיגוע באיסטנבול, טורקיה. מרץ 2016. AP
שלטים בזירת הפיצוץ באיסטנבול/AP

בפיגוע נרצח גם אברהם גולדמן, בן 69 מהרצליה ושמחה דמרי, בת 60 מדימונה. אשתו של אברהם, ניצה, נפצעה בפיגוע ונחתה אתמול בישראל יחד עם שאר הפצועים ובהם גם בעלה של שמחה, אבי. השניים יובאו היום למנוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully