וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ בסרטון חדש: הילרי קלינטון נובחת – ופוטין צוחק

בתשדיר בחירות שפורסם בעמוד האינסטגרם הרשמי של המועמד הרפובליקני המוביל, נראה נשיא רוסיה פוטין עורך תרגילי ג'ודו ולוחם דאעש מכוון את אקדחו למסך. על פי התשדיר, אם קלינטון תיבחר לנשיאות היא תתמודד עם איומים אלה בדרך אחת - נביחה

מתוך חשבון האינסטגרם הרשמי של דונלד טראמפ, עריכה: גדי וינסטוק

העימות המחריף בין המועמדים המובילים להובלת מפלגותיהם בבחירות לנשיאות ארצות הברית מספק רגעים משעשעים: סרטון שפרסם הלילה (חמישי) דונלד טראמפ בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו מציג תרחיש שבו הילרי קלינטון מתמודדת מול האיומים השונים המופנים לעבר ארצות הברית – בנביחות.

בסרטון שפורסם תחת הכותרת "זה מי שאנו מעוניינים בו כנשיא?", נראה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עורך תרגילי ג'ודו, ולוחם דאעש רעול פנים מכוון את אקדחו לעבר המסך. "בכל הנוגע להתמודדות מול יריבינו הקשים, לדמוקרטים יש את התשובה המושלמת", נכתב על המסך ולאחר מכן מופיעה המועמדת הדמוקרטית נובחת לעבר תומכיה בעצרת בחירות.

עוד כתבות בנושא:
"המושיע הרפובליקני" פרש, וטראמפ שועט לעבר הניצחון
ניצחונות גדולים לקלינטון ולטראמפ ב"מיני סופר טיוזדיי", רוביו פרש
"מיני סופר טיוזדיי" יצא לדרך: טראמפ וקלינטון מקווים לזכות בכל הקופה

"מיני סופר טיוזדיי": ניצחונות גדולים לקלינטון ולטראמפ, רוביו פרש מהמרוץ. רויטרס
ממשיך לספק רגעים שערורייתיים. טראמפ/רויטרס

אותה נביחה של קלינטון אירעה במהלך עצרת בחירות ברינו שבנבאדה בפברואר האחרון, כחלק מביקורת שהעבירה על ההתנגדות הרפובליקנית לרגולציות כלכליות. בתום הסרטון נראה פוטין צוחק על קלינטון, והכיתוב: "אנו לא צריכים להיות בדיחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הילרי קלינטון בנאום ניצחון בפלורידה, 16 מרץ 2016. רויטרס
כיצד תגיב לאיומים המופנים לעבר ארצות הברית? קלינטון/רויטרס

בשבועות האחרונים התגברו השתלחויות ההדדיות של המועמדים המובילים אחד בשני. בנאום הניצחון שלה ב"מיני סופר טיוזדיי", תקפה קלינטון את טראמפ ואמרה: "כשמתמודד אומר שאסור למוסלמים להיכנס לארצות הברית זה לא הופך אותו לחזק, אלא לטועה. הנשיא הבא צריך לאחד את המדינה שלנו, צריך לשבור קירות, לא לבנות אותם". היא התייחסה לסיסמת הקמפיין של טראמפ, "להשיב את אמריקה לגדולתה", ואמרה: "אי-אפשר לאבד את מה שעשה את אמריקה לגדולה מלכתחילה. כולנו צריכים להגן יחד על הזכויות שלנו, זכויות אזרח, נשים, להט"ב, ובעלי מוגבלויות"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, מוסקבה,  22 בפברואר 2016. רויטרס
טראמפ מעריך את עוצמתו. פוטין/רויטרס

השימוש של טראמפ בפוטין כמנהיג עוצמתי המהווה איום אינה מפתיעה. בדצמבר האחרון אמר טראמפ כי הוא מעריך את פוטין, וזה בתגובה אמר: "הוא אדם מאוד צבעוני, מאוד מוכשר – אין לי ספק בכך. הוא אמר כי הוא רוצה לקדם את היחסים עם רוסיה ולהעמיק אותם, איך אנו יכולים שלא לקבל בברכה אמרה כזו? כמובן שאנו מברכים על כך".

טרמאפ, בתגובה, הודה לו. "זהו תמיד כבוד גדול לקבל מחמאה נחמדה מאדם משכמו ומעלה", אמר איל הנדל"ן. "תמיד הרגשתי שרוסיה וארצות הברית יכולות לשתף פעולה בצורה מיטבית כדי להביס את טרור ולהביא לשלום העולמי, שלא לדבר על סחר ושאר היתרונות הנלווים לכבוד הדדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully