וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שדקר נתקף זעם": כתבי אישום יוגשו היום נגד שירי סובול ובן זוגה

לפי הראיות שנחשפו עד כה בפרשת רצח הילי סובול, קיים סיכוי גבוה שערן דוד יואשם ברצח ובת זוגו בסיוע לאחר מעשה. עו"ד התאומה: "מקרה עצוב של אחות שצריכה לחזור לבית שבו נרצחה אחותה". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: עומר שליט

פרקליטות מחוז תל אביב תגיש היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד שירי סובול ובן זוגה ערן דוד בנוגע לרצח אחותה התאומה של שירי, הילי סובול, לפני כחודש בתל אביב. הצהרות התובע שהוגשו בעניינם של השניים לא פירטו באילו עבירות יואשם כל אחד מהם.

על פי הראיות שנחשפו עד כה, נגד דוד יש ראיות מוצקות וסיכוי גבוה שיוגש נגדו כתב אישום בעבירות של רצח. המקרה של שירי מורכב יותר ולא בטוח שתואשם ברצח, אלא בעבירה של סיוע לאחר מעשה.

לקריאה נוספת:
השופטת בדיון: "לפי הראיות, הגבר הוא היחיד שדקר את הילי סובול"
המשטרה בודקת כיצד צילמה התאומה את גופת אחותה
מעצרה של שירי סובול ובן זוגה הוארך: "קשרו קשר להביא למות אחותה"

דיווח טלפוני אבי אשכנזי על ההתפתחות בפרשת רצח הילי סובול. מערכת וואלה!
שירי סובול בבית משפט השלום בתל אביב, לפני שבועיים וחצי/מערכת וואלה!

עו"ד גיל פרידמן, המייצג את שירי, אמר אתמול באולפן וואלה! NEWS כי היא מכחישה שהייתה שותפה לרצח אחותה. "שירי גם אמרה בחקירות כי הסיבה שהיא פתחה את הדלת וסייעה לו (לדוד) הייתה משום שהאמינה שהוא בא לסייע לאחותה". לדבריו, אמה של שירי "מאמינה בחפותה וחשוב לה שהיא תשוחרר. הטרגדיה של הבת זה משהו כואב".

פרידמן התייחס להודאתה של שירי בחקירתה כי סייעה לדוד אחרי הרצח ואמר כי מדובר ב"ספין של המשטרה". "כשפתחה את הדלת לסייע לו, לא האמינה שהוא הרוצח. הספין התקשורתי שהמשטרה הוציאה אז, שמרשתי קשרה את עצמה למעשה, לא היה נכון והיא הכחישה זאת", אמר. "מי שדקר את הילי עשה את זה במתקפת זעם, וחוקרי המשטרה אמרו שזה היה קשה מנשוא.

"אני לא טוען לאי כשירות ושלחתי אותה לבדיקה פסיכיאטרית. היכולות שלה היא לא של ילדה רגילה בת גילה, היא נשלחה למסגרות מיוחדות, מדובר בילדה נאיבית וילדותית. מדובר בילדה חמודה ואני מרגיש קרוב אליה", אמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לדברי פרידמן, "כרגע מצבה הנפשי משתפר. היא שמעה שלא רוצים לקשור אותה למועברות ברצח וזה דבר שמקל עליה, כי היא לא הייתה יכולה להסתכל בפנים של אימא שלה אם זה היה כך.

"אין ספק שהתיק הזה נוגע בי אישית מכמה בחינות", הוסיף. "ייצגתי בעבר את רוני רון במקרה המזעזע של רוז פיזם. מדובר במקרה עצוב של אחות שנרצחת ואחות שנשארה לבדה וצריכה לחזור לבית שהיא נרצחה שם. יש המון גורמים שיצרו אמוציות לא פשוטות, שכמובן לא צריכות להוביל לרצח".

הארכת מעצר לערן דוד ברצח הילי סובול. בית משפט השלום תל אביב. 7 במרץ 2016. יותם רונן
ערן דוד בבית משפט השלום בתל אביב, בשבוע שעבר/יותם רונן

הילי סובול נרצחה ב-18 בפברואר מחוץ לדירתה בסמטת נטע בתל אביב. אחותה גרסה כי שמעה צעקות מחוץ לדלת, הציצה בעינית והבחינה בהילי מותקפת על ידי אדם, שאותו לא זיהתה בשל החושך ששרר בחדר המדרגות. לאחר מכן, היא הזעיקה את המשטרה וטענה כי החשוד במעשה נמלט.

מיד לאחר הרצח צילמה שירי את גופת אחותה, מוטלת בתוך שלולית דם, והפיצה את הצילום בווטסאפ. כמה שעות לאחר הרצח הודו השניים בביצועו. שירי הודתה כי סייעה לבן הזוג שלה לרצוח אותה. במהלך מעצרם חזר בו החשוד מהודאתו ואילו שירי הרחיקה את עצמה מהחשדות לביצוע ותכנון הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully