וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי הגיב לחשיפת וואלה! NEWS: "אנחנו לא מפלים נשים"

16.3.2016 / 15:15

יו"ר ש"ס התייחס לבדיקה שהעלתה כי מועצת הנשים של המפלגה, שעל הקמתה הכריז ערב הבחירות לכנסת, מעולם לא התכנסה. בכנס לנשות ח"כים ומנכ"לים של ש"ס, אמר: "אני השר היחידי בממשלה שבמשרדיו מכהנות שתי מנכ"ליות"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מתן חדד

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס היום (רביעי) לחשיפת וואלה! NEWS לפיה מועצת הנשים של ש"ס לא פעלה באמת או מינתה חברות מטעמה מאז הושקה במערכת הבחירות לכנסת הנוכחית. "יש מי שרוצה להציג אותנו כמי שמפלים נשים, אך אתן ודאי יודעות, כי ההיפך הוא הנכון", טען דרעי בנאום שנשא בכנס לנשות ח"כים ומנכ"לים של ש"ס בירושלים.

לדבריו, "יושבות כאן נשות ציבור שעושות הרבה למען הכלל ואנו גאים על כך. חובה עלינו גם להציג זאת לציבור". דרעי אף הוסיף: "אצלי, לדוגמא, אני השר היחידי בממשלה שבמשרדיו מכהנות שתי מנכ"ליות".

עוד בוואלה! NEWS:
ועדת השרים אישרה את חוק המקוואות שנועד לטרפד פסיקת בג"ץ
קרב הרבנים הראשיים: הרב לאו נגד מינוי "מזוהה עם ש"ס" למנכ"ל הרבנות
מלחמת החרדים ברפורמים מחריפה, אך לא תוביל למשבר קואליציוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יושבות כאן נשות ציבור שעושות הרבה למען הכלל ואנו גאים על כך". דרעי, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הנשים של ש"ס הוקמה ערב הבחירות לכנסת ה-20. מטרתה של המועצה הייתה לעסוק "בקידום נשים חרדיות ולשלב אותן בעמדות ניהול בחברה הישראלית". עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב עובדיה יוסף, ורעייתו של דרעי, יפה, מונו לעמוד בראשה.

עם זאת, יותר משנה מאוחר יותר, בדיקת וואלה! NEWS העלתה כי מועצת הנשים מעולם לא התכנסה, ערכה פעילויות או מינתה נשים שיהיו חברות בה. עדינה בר שלום סירבה לאשר או להכחיש אם התגלעו חילוקי דעות בינה לבין רעייתו של יו"ר ש"ס, אך אישרה כי "אין מועצת נשים בש"ס", כלשונה. מעבר להצהרה על שילוב נשים חרדיות בעשייה הפוליטית, גם אם זה לא בשילובן ברשימת הח"כים לכנסת, ראו בש"ס את הצטרפותה של עדינה בר שלום כהצלחה גדולה, בתום תקופה ארוכה שבה שקלה לרוץ לכנסת במסגרת מפלגת "כולנו" בראשות שר האוצר משה כחלון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
"רצו שהבת של הרב עובדיה לא תלך עם מפלגה חילונית". בר שלום/ניב אהרונסון

זמן קצר לאחר הקמת מועצת הנשים, נחשפה בוואלה! NEWS הקלטה שבה נשמע הרב משה מאיה, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, אומר כי הקמתה נועדה "להשתיק את עדינה בר שלום". לדבריו, "רצו שהבת של הרב עובדיה לא תלך עם מפלגה חילונית. עשו את זה רק כדי להשתיק אותה. כל היום היא 'שיגעה את הראש' שהיא תבוא להיות חברת כנסת, אז זה כאילו הפיצוי שלה".

מקורבי השר דרעי אמרו בתגובה לנאמר בידיעה כי "לרבנית עדינה בר שלום יש זכויות והיא מכובדת ומוערכת. ולעצם הטענות - ישנה פעילות ענפה של נשות תנועת ש"ס שבאה לידי ביטוי במפגשים שונים בכל רחבי הארץ". לדבריהם, "השר ויו"ר ש"ס דרעי עסוק מאז הבחירות בעבודה אינטנסיבית בשני משרדי הממשלה שעליהם הוא מופקד, בשיקום תנועת ש"ס בכל רחבי הארץ ובפעילות בכל התחומים למען השכבות החלשות, בין השאר בהנחות הגדולות שהשיג על התחבורה הציבורית ובקרוב גם על המים לשכבות החלשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully