וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הילי סובול: הצהרת תובע נגד החבר של התאומה בגין דקירתה למוות

14.3.2016 / 14:00

לפי ההצהרה, ערן דוד דקר למוות את הילי בת ה-18 מחוץ לביתה בתל אביב, בעוד אחותה התאומה, שירי, נמצאת בתוך הדירה. אתמול הוגשה הצהרת תובע נגד האחות, שככל הנראה תואשם בגין סיוע לאחר מעשה

צילום: ניב אהרונסון, יותם רונן; עריכה: גדי וינסטוק

המשטרה והפרקליטות הגישו היום (שני) הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב נגד ערן דוד, החשוד כי רצח את אחותה התאומה של בת זוגו שירי, הילי סובול בת ה-18. לפני שבוע, בדיון בהארכת מעצרם של ערן ושירי, ייחסה השופטת את המעשה לחשוד ובכך גיבתה את עמדת המשטרה.

"הילי נדקרה מכף רגל ועד ראש, וכתמי דם של ערן דוד נמצאו על הסכין", חשף אז נציג המשטרה, החוקר אילן קובלנץ. השופטת רונית פוזננסקי כץ הוסיפה כי לפי הראיות, דוד, על פי החשד, הוא היחיד שדקר למוות את הילי, וששירי "הייתה מעורבת בהמתה של אחותה".

עוד בנושא:
רצח התאומה בתל אביב: הצהרת תובע הוגשה נגד שירי סובול
השופטת בדיון: "לפי הראיות, הגבר הוא היחיד שדקר את הילי סובול"
רצח הילי סובול: המשטרה בודקת כיצד צילמה התאומה את גופת אחותה

הארכת מעצר לערן דוד ושירי סובול, בית משפט השלום תל אביב. 28 בפברואר 2016. מגד גוזני
ערן ושירי בבית המשפט, החודש/מגד גוזני

אתמול הוגשה הצהרת תובע נגד שירי, ובה לא נכללו העבירות שבגינן היא צפויה להיות מואשמת, אבל ככל הנראה היא תואשם בסיוע לאחר מעשה. בדיון הוחלט להאריך את מעצרה בארבעה ימים.

נציג המשטרה אמר בדיון, מול השופט איתי הרמלין, כי "אינני מחויב לומר באיזו עבירה ספציפית אני מגיש כתב אישום". עורך דינה של סובול, גיל פרידמן, הוסיף לאחר הדיון: "להבנתנו, היא צפויה להיות מואשמת רק בסיוע לאחר מעשה. עם זאת הפרקליטות תחליט".

החלטה להגיש הצהרת תובע נגדה התקבלה במהלך סוף השבוע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב וראש הצוות החקירה של מרחב יפתח, פקד אסף ברנס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דיווח טלפוני אבי אשכנזי על ההתפתחות בפרשת רצח הילי סובול. מערכת וואלה!
לא נכללו העבירות שבהן היא צפויה להיות מואשמת. שירי סובול/מערכת וואלה!

הילי סובול נרצחה ב-18 בפברואר מחוץ לדירתה בסמטת נטע בתל אביב. אחותה גרסה כי שמעה צעקות מחוץ לדלת, הציצה בעינית והבחינה בהילי מותקפת על ידי אדם, שאותו לא זיהתה בשל החושך ששרר בחדר המדרגות. לאחר מכן, היא הזעיקה את המשטרה וטענה כי החשוד במעשה נמלט. מיד לאחר הרצח צילמה שירי את גופת אחותה, מוטלת בתוך שלולית דם, והפיצה את הצילום בווטסאפ. כמה שעות לאחר הרצח הודו השניים בביצועו. שירי הודתה כי סייעה לבן הזוג שלה לרצוח אותה. במהלך מעצרם חזר בו החשוד מהודאתו ואילו שירי הרחיקה את עצמה מהחשדות לביצוע ותכנון הרצח.

שירי סובול (מימין) שחשודה ברצח תאומתה שמשמאל, הילי סובול בתל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
שירי והילי/צילום מסך, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully