וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח התאומה בתל אביב: הצהרת תובע הוגשה נגד שירי סובול

13.3.2016 / 12:25

לאחר שבית המשפט קבע כי ערן דוד הוא זה שאחז בסכין ודקר 10 פעמים את הילי סובול בתל אביב, הצהרת תובע הוגשה נגד בת זוגו, שירי. בהצהרת תובע לא נכללו האישומים אך כנראה היא תואשם בסיוע לרצח - אך לא בביצוע. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

(הארכת המעצר של שירי סובול ובן זוגה, לפני כשבועיים)

המשטרה והפרקליטות הגישו היום (ראשון) הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב נגד שירי סובול החשודה במעורבות ברצח אחותה. בהצהרת התובע לא נכללו האישומים שבגינם היא צפויה להיות מואשמת, אבל ככל הנראה היא תואשם בסיוע לאחר מעשה. בדיון הוחלט להאריך את מעצרה בארבעה ימים.

נציג המשטרה אמר בדיון, מול השופט איתי הרמלין, כי "אינני מחויב לומר באיזו עבירה ספציפית אני מגיש כתב אישום". עורך דינה של סובול, גיל פרידמן, הוסיף לאחר הדיון: "להבנתנו, היא צפויה להיות מואשמת רק בסיוע לאחר מעשה. עם זאת הפרקליטות תחליט".

החלטה להגיש הצהרת תובע נגדה התקבלה במהלך סוף השבוע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב וראש הצוות החקירה של מרחב יפתח, פקד אסף ברנס.

עוד בנושא:
השופטת בדיון: "לפי הראיות, הגבר הוא היחיד שדקר את הילי סובול"
רצח הילי סובול: המשטרה בודקת כיצד צילמה התאומה את גופת אחותה
מעצרה של שירי סובול ובן זוגה הוארך: "קשרו קשר להביא למות אחותה"

דיווח טלפוני אבי אשכנזי על ההתפתחות בפרשת רצח הילי סובול. מערכת וואלה!
"הייתה מעורבת בהמתת אחותה". שירי סובול בבית המשפט, השבוע/מערכת וואלה!

הצהרת התובע, שעל פי ההערכות, לא מייחסת לה את ביצוע הרצח, מגיעה לאחר שבשבוע שעבר טענה השופטת בדיון הארכת מעצרה כי "הגבר הוא היחיד שדקר", בהתייחס לערן דוד, בן זוגה של שירי בת ה-18. מחר תגיש פרקליטות מחוז תל אביב הצהרת תובע גם נגדו.

ביום שני חשף נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרם של שירי וערן כי "הילי נדקרה מכף רגל ועד ראש, וכתמי דם של ערן דוד נמצאו על הסכין". בסיום הדיון החליטה השופטת להאריך את מעצרו של דוד בשמונה ימים ושל שירי בשבעה ימים. השופטת רונית פוזננסקי כץ הוסיפה כי לפי הראיות, דוד, על פי החשד, הוא היחיד שדקר למוות את הילי, וששירי "הייתה מעורבת בהמתה של אחותה".

החוקר מסר כי במשטרה סבורים כי שני החשודים מעורבים ברצח. הוא גילה כי מספר הדקירות היה גבוה בשל השימוש בשתי סכינים. "דקירות התגלו בכל חלקי הגוף, מכף רגל ועד ראש, הרבה מאוד דקירות שהביאו למותה", אמר. בשלב זה פרץ עימות מילולי בין שני הסנגורים, עו"ד ששי גז המייצג את דוד, ועו"ד גיל פרידמן, שמייצג את האחות, כשפרידמן ביקש שהחוקר לא יגלה כמה דקירות התגלו בפני האם והאחות, משום שלטענתו, "כל דקירה כאילו נעצו סכין במשפחת המנוחה".

החוקר המשיך בדבריו ותהה כיצד מתיישבת הגרסה של החשוד לפיה, בא לסייע למנוחה, עם "העובדה שכתמי הדם שלו על הסכין, שעליה גם כתמי הדם של הנרצחת". החוקר ביקש מהחשוד, ששומר על זכות השתיקה ואינו משתף פעולה עם המשטרה, אם הוא יכול לתת הסבר לכך. "אנחנו מוכנים לשמוע", אמר.

הארכת מעצר לערן דוד ברצח הילי סובול. בית משפט השלום תל אביב. 7 במרץ 2016. יותם רונן
"כתמי הדם שלו על הסכין שעליה היו כתמי הדם של הנרצחת". ערן דוד בבית המשפט/יותם רונן

הילי סובול נרצחה ב-18 בפברואר מחוץ לדירתה בסמטת נטע בתל אביב. אחותה גרסה כי שמעה צעקות מחוץ לדלת, הציצה בעינית והבחינה בהילי מותקפת על ידי אדם, שאותו לא זיהתה בשל החושך ששרר בחדר המדרגות. לאחר מכן, היא הזעיקה את המשטרה וטענה כי החשוד במעשה נמלט. מיד לאחר הרצח צילמה שירי את גופת אחותה, מוטלת בתוך שלולית דם, והפיצה את הצילום בווטסאפ. כמה שעות לאחר הרצח הודו השניים בביצועו. שירי הודתה כי סייעה לבן הזוג שלה לרצוח אותה. במהלך מעצרם חזר בו החשוד מהודאתו ואילו שירי הרחיקה את עצמה מהחשדות לביצוע ותכנון הרצח.

(עדכון ראשון: 19:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully